Flanger Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har laget en hundeside som jeg gjerne vil ha respons på. Jeg har latt som at musen er plassert over "Staby i Norge" linken, og den har fått sterkere farge. Over menyen i den hvite ruten skal det stå litt tekst eller evt. bilder når musen plasseres over en av linkene i menyen. Lurer litt på om skrifttypen i menyen er leselig nok. Kan være det passer bedre med en vanligere skrifttype? Vel, det var det. Her er linken forresten Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Førsteinntrykk: AGH! - Rosa + lilla = - Bikkjer som ser ut som de er klipt ut fra Se&Hør = ^^ - Typografi, alt annet = ^^ Gud, dette likte jeg ikke.. Anbefaler startover på det varmeste! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Helt enig med lokaltoget. Altfor mye rot, bevel, ujevne kanter. Dessuten knappene er fra et annet tiår. Altså start på nytt. slett den fisken så du ikke kan se tilbake på den Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 - Cheesy bevel & emboss-effekt på headeren og høyrekolonnen - Så lenge du ikke skal vise teksten som bilder, får du ikke antialiasing på den. Derfor blir det feil å vise en fisk MED antialiasing på teksten - Tittelen i headeren bar preg av flere billige photoshop-effekter - Menyen var umulig å lese - Den "boksen" oppi høyre hjørne passet rett og slett ikke inn - Line-height! MER! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wow, det der var jo litt sånn "back in time" følelse for meg. Litt sånn 80-tall insirert(uten at jeg levde noe særlig på 80-tallet) Enig med alle over begynn på nytt med nye farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå