wim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg kjøpte meg en tube AS5 her om dagen, tenkte jeg skulle bruke den i dag. Så jeg gikk for å kjøpe meg isopropanol for å rense. Jeg var innom 6 bensinstasjoner hvor de ikke visste hva isopropanol var (18 årige jenter har ingenting å gjøre i kassa på en bensinstasjon), før i den 7.ende. De hadde det ikke, men jeg ble henvist til Jernia. De visste hva det var, og de hadde det. Når jeg leser bak på flasken står det at den inneholder "2-propanol", noe jeg så på flere av flaskene i bensinstasjonene. Hvis man ikke veit hva man har så blir det vanskelig å selge det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Nå er det ikke noe nytt at bensinstasjonansatte ikke kan mer enn å varme pølser da. Men de alle fleste har det, utrolig nok. Edit: Jeg tror ikke jeg helt fikk med meg poenget med posten heller. Endret 2. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
wim Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Nå er det ikke noe nytt at bensinstasjonansatte ikke kan mer enn å varme pølser da.Men de alle fleste har det, utrolig nok. Edit: Jeg tror ikke jeg helt fikk med meg poenget med posten heller. Når det gjelder poenget er det vel at man burde gå på jernia for å kjøpe isopropanol Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hmm, på jernia fikk jeg noe som heter Lynol. er vistnokk en malingsfjerner. kan jeg bruke denne? ingen som viste hva isoproppanol var. inkompetente krek... hehe neida. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 merkelig, de selger store blå flasker med "isopropanol" langs side på jernia her iallefall... burde ikke være så vanskelig å spørre om.. du kan prøve å spørre om "noe du kan blande ut og bruke som vindusspylervæske"? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 blå isopropanol er det du skal ha, sist jeg kjøpte stod det under disken så du må spørre de som ser ut til å ha jobbet der en stund Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva med å satse på å kjøpe kondensfjerner på bensinstasjonen (isopropanol) ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Elektrisk Rens fra CRC er bra. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Gir ikke den en overflatehinne? Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skal du rense en CPU/GPU eller chipsett, så dypp en bomulls-dott/Q-tip i rødsprit. Det gjør samme susen Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg pleier å bruke desinfeksjonssprit Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 det viktigste er at det ikke etterlater seg noe som helst.. isopropanol kalles også ofte for 2-propanol. jeg er så heldig at jeg har 100liters tank med det på jobben Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hmm, på jernia fikk jeg noe som heter Lynol. er vistnokk en malingsfjerner. kan jeg bruke denne?ingen som viste hva isoproppanol var. inkompetente krek... hehe neida. Lynol legger igjen fettrester osv. Det samme gjør også rødsprit, sitrusoljer osv. Isopropanol fordamper 100% (men restene var det du vasker vekk, gjør naturligvis ikke det). Lynol kan brukes, det funker sikkert bra og det er bedre enn ingenting; men isopropanol er bedre Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) fant omsider en flaske med "blå isopropanol" kan den brukes? edit, så det var besvart. hvor legne skal jeg vente med og ta på AS5 på cpu etter jeg har "renset" ?? Endret 2. oktober 2004 av Octavian Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Bare sørg for at det du har vasket med isopropanol er tørt, tørk av med tørre q-tips, så kan du egentlig bare vente noen minutter for at det skal fordampe eller noe. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Synes dette er fint til slikt arbeid. Billig er det og. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 kjøp kondensfjerner til bil, på bensinstasjonen. koster 15 - 20 kr og inneholder isopropanol. Mange som bruker det til å rense CPU for gammel goop, og det funker utmerket. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 bruker martell v.s.o.p til utvendig og innvendig bruk, legger nesten ingen belegg igjen på core (kåre) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 bruker martell v.s.o.p til utvendig og innvendig bruk, legger nesten ingen belegg igjen på core (kåre) men nesten er egentlig ikke godt nok.. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 bruker martell v.s.o.p til utvendig og innvendig bruk, legger nesten ingen belegg igjen på core (kåre) men nesten er egentlig ikke godt nok.. skal prøve absolutt svensk neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå