Gå til innhold

Ta opp tv programmer på video

Anbefalte innlegg

Har to spørsmål angående å ta opp tv programmer:

1)Før så sto det ett nummer ved hvert program i avisen. da tok jeg opp tv programmer så lett som bare det. Men nå er det ikke slike nummere lenger.. ikke i aftenposten ihvertfall.. Hvordan skal jeg nå få tatt opp de programmene jeg ønsker og se. Har en haug av video kassetter liggende så det hadde vært fint å få brukt dem til noe.

2) Kan jeg ta opp tv programmer inn på pc'en på noen måte. Altså at programmene går rett inn på pc??

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1)Før så sto det ett nummer ved hvert program i avisen. da tok jeg opp tv programmer så lett som bare det. Men nå er det ikke slike nummere lenger.. ikke i aftenposten ihvertfall.. Hvordan skal jeg nå få tatt opp de programmene jeg ønsker og se. Har en haug av video kassetter liggende så det hadde vært fint å få brukt dem til noe.
ShowView blir mindre og mindre brukt. Tror at bl. a. Se og Hør og VG fortsatt trykker kodene. Eller så kan du jo bare finne fram bruksanvisningen til videomaskinen og slå opp på Timerinnspilling. Det er ikke så mye vanskeligere enn ShowView (kommer litt an på hva slags maskin du har)...

2) Kan jeg ta opp tv programmer inn på pc'en på noen måte. Altså at programmene går rett inn på pc??
Som Ongabonga foreslo: TV-kort. Ofte følger det med programvare som trengs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...