whataburger Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er det noen andre her som har erfaring med Adobe Premiere Elements? Sitter og plundrer med det nå, men har problemer med å få filmklipp som er komprimert med Xvid-codecen til å spilles av når man legger de i tidslinjen. Lyd får jeg, får til og med bilde OG lyd når jeg spiller de av fra Media mappa, men altså kun lyd når jeg spiller de fra tidslinja. Noen som vet hvordan jeg får løst dette problemet? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Litt treg bump, men jeg har samme problemet. Jeg har installert Xvid codec og Premiere Elements 2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 FLytter den til videoredigering, kanskje du med det får litt mer hjelp Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Takk. Trenger hjelp med dette så fort som mulig! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 XviD er eit format som eignar seg dårleg for redigering. Det beste er truleg å konvertere fila til DV AVI. Det kan du gjere med t.d. Virtualdub, slik som er skildra her, eller med eit av programma som Google klarer å grave fram. Merk at Virtualdub har problem med ein del XviD/DivX-filer, so eg kan ikkje garantere at det fungerer. XviD er jo eigentleg ei MPEG4-fil, so kan vere at Virtualdub MPEG2 takler dei filene betre. Framleis ingen garanti for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå