fetaosten Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg går å tenker på å kjøpe meg en xbox. Har sett at Elkjøp selger den for 1195 kr eller noe. Har også snust litt på å kjøpe en chippet xbox, men jeg er ikke interessert i å laste ned spill/piratkopiere spill, og da er jeg usikker på om det er verdt den ekstra investeringen. Kan noen fortelle meg litt om lovlige bruksområder av moddet maskin (med HD)? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 kjøp deg heller en ekstra hard disk og drit i x-boxen.... x-box var "kult" for 2 år siden Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 det går mye kjappere å laste spillene når de ligger på hd. det første jeg gjør nå jeg har kjøpt et nytt spill, er å legge det inn på hd. da slipper jeg å finne frem cd-en hver gang, pluss at jeg skåner den mot unødvendig slitasje relatert til småbrødre. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Legg inn XBox Media Center.... - Spiller de fleste medie formater - Mulighet for WEB TV - Vis filmer, hør på musikk og se på bilder som enten er lagret på XBoxen eller på din PC Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 kjøp deg heller en ekstra hard disk og drit i x-boxen....x-box var "kult" for 2 år siden her var det nye å gripe tak i 1. ekstra hard disk er vel lite nødvendig da de vanlige er harde nok 2. xbox - ikke x-box 3. xbox er ikke mindre bra nå enn hva den var da den ble sluppet for et par år siden, det slippes nye, bra spill hele tiden så til trådstarter: viser til hanskongens innlegg, en xbox er fin som en multimediemaskin i stua. det å kunne legge inn spillene dine på harddisken for å spare dvd-platene er positivt. pluss at man har mulighet til å innhente informasjon om filmene sine direkte fra imdb.com Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Høres ikke så dumt ut det.. Har dere noen erfaringer med hvor man burde bestille fra? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 kjøp deg heller en ekstra hard disk og drit i x-boxen....x-box var "kult" for 2 år siden her var det nye å gripe tak i 1. ekstra hard disk er vel lite nødvendig da de vanlige er harde nok 2. xbox - ikke x-box 3. xbox er ikke mindre bra nå enn hva den var da den ble sluppet for et par år siden, det slippes nye, bra spill hele tiden så til trådstarter: viser til hanskongens innlegg, en xbox er fin som en multimediemaskin i stua. det å kunne legge inn spillene dine på harddisken for å spare dvd-platene er positivt. pluss at man har mulighet til å innhente informasjon om filmene sine direkte fra imdb.com morsomt, forstår meg ikke på de som fortsatt kjøper xbox Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) morsomt, forstår meg ikke på de som fortsatt kjøper xbox Greit nok at du synes xbox suger, men vil gjerne ha noen grunner for synspunktene dine Endret 3. oktober 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
Magus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 "forstår meg ikke på de som fortsatt kjøper xbox"?? Xbox'en er den kraftigste konsollen på markedet, og det var vel også den siste konsollen som ble sluppet i denne generasjonen... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 morsomt, forstår meg ikke på de som fortsatt kjøper xbox Hvorfor leser/ poster du i denne tråden da? Siden du har absolutt ingen interesse for det trådstarter spør om? Kunne du ikke like gjerne latt være å svare i det hele tatt? zebozz: En modifisert Xbox er et veldig ok multimediesenter, er du modig nok, kan du legge inn Linux på den også. Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hetland: hysj Modda xbox er helt fantastisk spør du meg Med box'en i stua, koblet opp til pc'n (trådløst eller ikke), har du et knallbra underholdningssenter. Du kan ligge på sofaen, spille et av dine (orginale) spill, bli lei, software-reset'e og velge nytt spill eller kanskje en film uten å brenne en kalori eller lete etter bortkommende dvd-plater. Hele opplegget må oppleves for å skjønne hvor praktisk og fint det egentlig er. Du kan til og med, som om noen bryr seg(?), få siste værmelding lastet ned til xbox'en fra nettet. Listen er laaang... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Xbox er sikkert den kragtigse konsollen, men også den største. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Xbox er sikkert den kragtigse konsollen, men også den største. Jeg har i alle fall ikke dårlig plass på TV-stua. Har ikke hørt om andre som har det heller. Xboxen bråker derimot vesentligt mye og pga størrelsen er den jo da litt værre å drasse med seg rundt omkring. Skal du bare bruke den hjemme som spillmaskin/Mediastasjon er den digg tho. Endret 4. oktober 2004 av Blib Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, den bråker ganske mye i utgangspunktet, men det er jo ikke noe problem å fikse på det.... Selv har jeg byttet ut kabinett viften med en mere stillegående en, så den bråker ikke lenger. Jeg har også satt inn en Seagate 160GB HD som også er svært stillegående. Så min XBox bråker ikke lenger..... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kjøpte meg akkurat xbox selv, har bestilt chip. mangler bare noen til å hjelpe meg med selve loddingen, startet men fant ut at jeg ikke hadde helt riktig utstyr. en 160 gb disk er også handlet inn og ligger klar. Det jeg ser mest frem til er å bruke den som en generel underholdingsmaskin for musikk og film, kunne surfe på tv'n i stua og spille spill uten å finne frem platene heletiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå