_Nitro_ Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei.. Jeg har en Nokia 5110 som jeg har glemt sikkerhetskoden på. Jeg har kabel, så jeg tenkte at det måttå være simpelt å finni sikkerhetskoden igjen. Jeg koblet den til ., Åpnet Nokia LogoManager. Trykte på PhoneExplorer der fant jeg sikkerhetskoden. Forventningsfult trykte jeg den inn på tlf, men jeg fikk beskjed om at det var feil sikkerhetskode. Noen som vet om noen andre program for å vise sikkerhetskoden? Eller er det en annen type sikkerhetskode som ligger der? Mvh _Nitro_ Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei _Nitro_! Skulle fungert bra med Logomanager? Sikker på at du har skrevet riktig kode? (bare for å være på den sikre siden,lett å skrive feil..) Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg er 100% sikker på at jeg tastet rett kode ja.. Jeg og 3 kompiser satt med dette. Vi tastet et å et tall. Å alle prøvde.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei _Nitro_! Hmm..Merkelig skal no fungere.... Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Ja, d er det jeg mener oxo, men.. ;( Slit d dnne ja. Noen som har flere tips? eller har vært borti lignende før? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 hmm. er du 100% sikker på at det er sikkerhetskode den spør etter? hva står det nøyaktig i displayet når du skrur på mobilen? det finnes andre programmer, men hvis det logomanager gir deg er feil (som høres MEGET rart ut), så er det liten sannsynlighet for at andre programmer funker... Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Når jeg slår på telefonen så står d at jeg må taste pin kode. gjør det. Så får jeg beskjeden om at koden er godtkjent. Så kommer denne beskjeden: "Sikkerhetskode:" taster den som logomanager fant. Da får jeg beskjed om at det var feil kode. :sad: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 det var særdeles merkelig. Går ut i fra at du har prøvd 12345 - hvis ikke gjør du selvsagt det. prøv med andre sim kort, fra andre operatører... Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Har oxo testet med 12345 ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå