rbuljo Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 noen som har erfaringer med og flashe biosen til gw 6800GT GS til ett Ultra kort? ser noen her på forumet har gjort det, og synes det ikke blir stabilt?! men leser på andre forum at det går klokkefint?.. noen som har gjort dette? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sjekk ut forumet på www.guru3d.com Dersom det går og dersom noen har fått det til så finner du det der. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Styr unna flashing til Ultra, heller overklokke kortet ditt. De fleste GT kort jeg har sett inkludert mitt takler ikke 1,4v siden det bare har en molex.... Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 fant igår de som hadde fått ett 6800 til 6800 Ultra.. :!: men det var en mer eller mindre kirurgisk inngrep virket det som.. Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har desverre ikke klart å få gjenomført flashingen selv(klarer visst ikke å gjøre det fra bootCD, må nok kjøpe diskettstasjon ) men kjenner en som har gjort det og det fungerer ypperlig. Han kunne da også klokke til 432 på GPU dønn stabilt. Litt artifacts på 433 i nature på 3dmark 03! Kortet mitt klokker jo fint godt over ultra hastigheter og er stabilt på 50% viftehastighet, så skulle gjerne fått den ekstra 0,1V på gpu ! Noen som vet om det går å gjøre dette uten diskettstasjon? Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 http--www.pcunleash.com-bbs-zboard.phpid=MyItemReview&no=39 Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 skal gi f.. i og flashe til ultra bios etter litt smurfing på nettet.. men skal volt mode biosen igjen og prøve.. ser noen anbefaler og sette volten opp til 1.4 på både 2d og 3d..?! Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Du bør virkelig sette opp volten på 2d også! Ellers blir det ustabilt! Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 sir du det? synes det er mye motsigelser ute og går,... men skal prøve.. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Styr unna flashing til Ultra, heller overklokke kortet ditt. De fleste GT kort jeg har sett inkludert mitt takler ikke 1,4v siden det bare har en molex.... siden vi bare har en molex.. det er jo ingen problem å lodde på en xtra molex kontakt på kortet.. noen saom har prøvd? kan dette ha noen virkning? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Er nok mere enn en molex som skal til. Endret 17. oktober 2004 av ghbing Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 aaah.. skjhønte nesten det var litt mere etter jeg postet spørsmålet.. hmm.. hvor får jeg taki resten av komponente?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå