Ragz Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har et MSI 845PE MAX2 (Pure Version) også har jeg kjøpt meg en P4 3.06 533 som støtter HT men i biosen så kommer ikke HT opp. Hva er galt? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har du oppdatert med siste versjon av BIOS ? Har du mulighet til å identifisere cpu som en 800FSB (NB strap cpu as eller noe slikt) Lenke til kommentar
Ragz Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Har du oppdatert med siste versjon av BIOS ? Nei får prøve d. Har du mulighet til å identifisere cpu som en 800FSB (NB strap cpu as eller noe slikt) ikke som jeg vet... Lenke til kommentar
Ragz Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Har du oppdatert med siste versjon av BIOS ? Nei får prøve d. ehhhh nå funker d i bios. Thanx ronnyaa Er d no sted jeg kan se i windows at HT er aktivert? Burde jeg installere XP på nytt? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Start task manager, så vil du se at du har to prosessorer istedet for en. Lenke til kommentar
Ragz Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Start task manager, så vil du se at du har to prosessorer istedet for en. Genialt!!! thanx again ronnyaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå