SiR0 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Disse vant telefoner Da var leserkonkurransen over for denne gang, og vi har nå trukket ut de to heldige vinnerene som vant hvert sin Samsung og SE telefon. Var du blant de heldige? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Da var leserkonkurransen over for denne gang, og vi har nå trukket ut de to heldige vinnerene som vant hvert sin Samsung og SE telefon. Var du blant de heldige? <a href="http://amobil.no/art.php?artikkelid=10842">Les artikkelen her grattis til dem Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Grattis til de som vant. Lenke til kommentar
Shilo Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ÅÅ, jeg vant ikke Men grattis til vinnerne! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wohooo! Jeg vant Ikke! Gratulerer til vinnerene. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg trodde du mente det! Gratulerer til vinnerne... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Viste du at hvert år rasseres, brennes og hogges regnskog tilsvarende Norges areal 3 ganger? Skal man da si: "Enjoy Capitalism"?-- Regnskogsfondet -- -- Senter Ungdommen -- Det heter "Visste" og "raseres".. Du glemmer også å nevne at det plantes skog.. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hadde faktisk et håp om å vinne jeg også, fordi jeg svarte jo rett Men men, gratulerer gratulerer=) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) :-D Vant #2 plassen Endret 3. oktober 2004 av Slabbedasken Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kan ikke amobil.no ha flere slike konkuranser da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) :-D Vant #2 plassen du vinner amobil-konkurransen og svarer med å bryte forum-reglene. bra innstilling. #EDIT av moderator - Arehei... vær vennlig å ikke quote innlegg som bryter med retningslinjene. Det blir bare så mye mer arbeid for oss om vi må redigere originalinnlegget# Endret 3. oktober 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) :-D Vant #2 plassen du vinner amobil-konkurransen og svarer med å bryte forum-reglene. bra innstilling. ooooh så beinhard vi var i dag da..... EDIT av moderator - Slabbedasken... vær vennlig å ikke quote innlegg som bryter med retningslinjene. Det blir bare så mye mer arbeid for oss om vi må redigere originalinnlegget. Dette er i tillegg off-topic, og du kan være glad for at du rakk å redigere originalinnlegget før vi så det# Endret 3. oktober 2004 av Afseth Lenke til kommentar
TJ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vant ikke denne gangen heller Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 argh! vant ikke, igjen men neste gang er det ikke vits å svare for da vinner jeg! ps. grattis med de som vant, skal ta dem en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg