2re Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Bruker XP pro, og har på min bruker i Outlook, 2 e-post kontoer, men bare 1 innboks. Er det mulig å opprette 2 innbokser med separate kalendere, kontakter osv. slik at inn og utgående mailer fra de 2 e-mailkontoene havner i vær sin inn/utboks? Takknemlig for svar 2re Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 File -> Identity -> Add new identity Så oppretter du mailkontoer for den identiteten. På samme sted kan du bytte mellom identitetene dine. Lenke til kommentar
2re Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 File -> Identity -> Add new identity Så oppretter du mailkontoer for den identiteten. På samme sted kan du bytte mellom identitetene dine. Hei, og takk for svar! Mener du i Outlook? I så fall finner jeg ikke Identity -> Add new identity under "File". (Har norsk versjon av Outlook 2000) 2re Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei, den muligheten du har mener jeg er og opprette en ny bruker på pc'n, logge seg inn med den, og sette opp outlook der også, da kan du ha forskjellige e-post adresser på brukerene. Lenke til kommentar
2re Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Kjenner til den muligheten, men synes det er så tungvindt å veksle mellom 2 brukere. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 File -> Identity -> Add new identity Så oppretter du mailkontoer for den identiteten. På samme sted kan du bytte mellom identitetene dine. Hei, og takk for svar! Mener du i Outlook? I så fall finner jeg ikke Identity -> Add new identity under "File". (Har norsk versjon av Outlook 2000) 2re Han mener i Outlook Express. Det finnes ikke noe File -> Identity i Outlook. Mange som ikke skjønner forskjellen på de to programmene pga navnelikheten. Samme forvekslingen som bestandig blir gjort med Windows Explorer og Internet Explorer Lenke til kommentar
2re Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Betyr det at det ikke lar seg gjøre å ha to innbokser på samme bruker i Outlook? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kontrollpanel -> E-post -> Vis profiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå