tinsley Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Heisann! To spørsmål: Har dere noen forslag til verdens stiligste lcd skjerm? Nå tenker jeg på design ikke på størrelse... Har kikket på Sony HS 15" Lcd som jeg synes er rimelig stilig. SonyStyle HS 15" Vet noen hvor jeg kan få kjøpt denne utenom i Sony sin butikk? Har prøvd et lite utvalgt nettbutikker men finner den ikke. Takker Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) jeg mener apple sine er stiligere, menmen Endret 4. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Den var litt stilig ja, men skal du ha den bør den passe inn med resten av møblementet. Har du prøvd butikker som selger sony-utstyr? Selv om de ikke selger skjermer, kan det jo hende at de vil ta den inn for deg. Forsøket verdt.... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) ViewSonic VP201b 20.1" LCD Robust og clean design Endret 2. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Holger: den var najs! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Viewsonicen har kanskje den styggeste foten i historien Apple / Formac skjermer ligger høyest på lista over stilfulle skjermer her i gården hvertfall. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Viewsonicen har kanskje den styggeste foten i historien Apple / Formac skjermer ligger høyest på lista over stilfulle skjermer her i gården hvertfall. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er jo ingen tvil om at mac skjermene er et designmessig høydepunkt og en trendsetter på hvordan ting skal se ut Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 finnes det noen skjermer som bare er en duk ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg synes denne var veldig, veldig lekker! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hva med en av disse to da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg synes denne var veldig, veldig lekker! Helt enig. Har sittet og siklet på den en stund nå, og venter bare på at den skal komme til landet så jeg kan teste den. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Mye nice her men ViewSonic har ikke vært så heldig med designet av foten... Mye stort her også. Må si jeg sverger til mindre skjermer da jeg ser etter en som tar seg bra ut på skrivebordet, og da nytter det ikke å komme med en 19 tommer. Men de var absolutt stilige! Endret 2. oktober 2004 av tinsley Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Etter min mening har Apple de stiligste skjermene. Apple er generelt veldig dyktige på designfronten. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har en Formac Gallery 2010 LCD Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg mener denne helt klart er tøffest: Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Haakon90= den var seriøst STYGG! Vis Apple kommer med sin G5 med sølv bak så blir jeg skuffa! men ellers har apple fine design hvertfall nå! Vis du ser bak på de grønne mac pcene ville de nok ikke vunnet noen pris nei... men den til PoleCat var nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå