Makky Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har linksys WAP54G og lurte på om det går ann å øke sendestyrken på denne basestajonen? Jeg har satt inn nyeste firmware! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Ingen som kanskje har gjort det eller vet om det går ann? Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Naviger deg videre fra denne siden så finner du løsningen: http://www.sveasoft.com/ Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det bare jeg som ikke helt finner fram, eller må jeg betale for å få tak i den innformasjonen jeg er ute etter? Noen som vet om tips eller sider som gir meg svar, gratis? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Fant en uoffisiell firmware Har noen testa/har erfaring med denne? MustDie WAP54G Firmware 2.07 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ingen med erfaringer eller tips? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har brukt den MustDIE-saken, bare versjon 1.08, og ikke 2.07. Funket fint å stille sendestyrke der, men ikke still den for høyt! Har hørt rykter om at man kan overbelaste noen kretser inni der om man setter den høyere enn 60mW. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kjører for øyeblikket den offisielle 2.08 fra linksys... burde jeg nedgradere til 2.07 før jeg tar inn mustdie..eller vil det funke direkte fra 2.08? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 noen som vet svar på det siste spm?...eller noen som har prøvd mustdie 2.07? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå