Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg ser på alle strømforsyninger at de blir satt opp ned inni kabinettet er dette riktig ? Jeg har også satt min opp ned.. Hvem her har satt den opp ned og hvem har satt den ikke ned ? Jeg satt den opp ned fordi den skal trekke ut varm luft fra kabinettet nede og ikke kabinettet oppe... Dere som har peiling hva er riktig ? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er vel nesten det samme hvilken vei den står Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har min opp ned fordi jeg måtte skjære ett hull til 120mm vifte. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ordner man et hull over psu så setter man den opp ned og lar psu få kald i stede for varm luft, dette øker stabiliteten på varme psuer og sørger for at de ikke kjører viftene på maks hastighet (temp regulerte vifter) Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 har ganske kald data også da 2 grader over romtempratur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå