weliiiss3245 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Går det ann å overklokke en dell datamaskin jeg har dell dimension 8300 Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tror den er sperret Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Alle merke-PC'er er sperret. Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 nooooooooooooooooooooooooooo Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 De er ikke sperret, men muligheten for å overklokke er bare fjernet fra BIOS. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 De er ikke sperret, men muligheten for å overklokke er bare fjernet fra BIOS. Kanskje resete BIOS? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kanskje resete BIOS? Hjelper ingenting. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 lykke til ja nytt HK og du kan klokke fra bios....søk ette clock guru på google Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 De er ikke sperret, men muligheten for å overklokke er bare fjernet fra BIOS. Kanskje resete BIOS? Kanskje noen åpner en dell pc og ser hvilket hk det er? jeg så i en slik merke pc, tror det var en hp pavillion og de bruker asus kort, dermed så ser du hvilket hk det er snakk om og så laster du ned den nyeste bios til gjeldene hk og da har du muligheten, men så tenk på at ram og slikt i slike pc`er elendige til å klokke og du får labre resultat. Tar ikke ansvar for feil flashing osv bare så det er nevnt. Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg har hørt at du kan overklokke pcen med forskjellige programmer. Går det? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg har hørt at du kan overklokke pcen med forskjellige programmer.Går det? Ja det kan du, men det er i hovedsak skjermkort som klokkes slik. Man kan også klokke med å stille inn fsb og volt (cpu/ram klokking) osv slik når man har nyere hk og programmer levert av hk leverandør som er laget til disse hk`ene. Tør jeg foreslå nybegynner guiden del 1? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skjermkortet kan du nok overklokke fra Windows, men CPU får du problemer med å klokke fra Windows på en Dell maskin. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg har hørt at du kan overklokke pcen med forskjellige programmer.Går det? Ja det kan du, men det er i hovedsak skjermkort som klokkes slik. Man kan også klokke med å stille inn fsb og volt (cpu/ram klokking) osv slik når man har nyere hk og programmer levert av hk leverandør som er laget til disse hk`ene. Tør jeg foreslå nybegynner guiden del 1? Du kan vel referere mer til Denne Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) jeg har hørt at du kan overklokke pcen med forskjellige programmer.Går det? Ja det kan du, men det er i hovedsak skjermkort som klokkes slik. Man kan også klokke med å stille inn fsb og volt (cpu/ram klokking) osv slik når man har nyere hk og programmer levert av hk leverandør som er laget til disse hk`ene. Tør jeg foreslå nybegynner guiden del 1? Du kan vel referere mer til Denne Har de 2 nybegynner guider? Edit: Det er jo denn samme da Endret 2. oktober 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 selv med oem hk og jalla bios så kan du kansje klare å justere fsb om pll-ic er programerbar, prøv cpufsb eller cpucool av h.oda , wincpuid kan også være greit for å sjekke etterhvert . Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ClockGen fungerer om du har riktig chipset. En annen mulighet er å flashe inn en nogenlunde lik bios. Litt risky, men det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå