Herr Brun Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hallo! Min kjære søster har vært på ferie, og har med seg 570 bilder hjem. Når hun skulle overføre disse klarte hun å navngi dem "21. april 2004 xxx" istedet for det de skulle hete. Dette fordi det var det de forrige het Noen som vet hvordan jeg kan navngi alle bildene "ferietur xxx" på en gang? Hverken jeg eller hun har særlig lyst å endre navnet på 570 bilder et og et... Tusen takk for all hjelp! Herr brun Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 I WinXP: merk alle bildene, trykk F2 og bildene får da navnet: ferietur (1), ferietur (2) osv. Lykke til ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Tusen takk Nå ble søster veldig glad! Herr brun Lenke til kommentar
kanikke Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Unnskyld at jeg blander meg inn her, men jeg har lurt på det samme som "Herr Brun" spør om. Hos meg fungerer ikke dette. Det er kun den første fillen i listen som blir åpen for navnebytte. Hva kan dette komme av? Bruker WinXp pro. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hos meg fungerer ikke dette. Det er kun den første fillen i listen som blir åpen for navnebytte.Hva kan dette komme av? Bruker WinXp pro. kanikke, jeg trodde jeg hadde samme feil som deg (bare endring i den første filen) fordi det bare var den som kom opp. Men etter å ha trykket "Enter" så viste det seg at hele serien av bilder var blitt endret likevel. Mener ikke å være frekk, men du har virkelig sjekket at det ikke funker etter å ha trykket Enter etter navneforandringen? Lenke til kommentar
kanikke Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Herregud så dum jeg er. Dykkern, du har jo helt rett. Det virker. Det er ikke uten grunn at jeg kaller meg "Kanikke" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå