Heatsink Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 er nå utrolig lei av og måtte stappe i en cd på nesten hvert eneste data spill jeg, så jeg lurte på om noen hadde en løsning på hvordan man kan spille spillene mine uten cd. noen som har det? det er spill som : sim city 4, quake ll Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Du må bruke no-CD crack, men det er ikke lov å diskutere på forumet. Endret 2. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 kan han ikke lage bin filer av cden og bruke Daemon Tools til og kjøre det ? ¨Jeg vet ikke hvordan man lager bin fil da Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har aldri prøvd, men bla gjennom CD-en fra Min Datamskin og kopier hele innholdet inn på disken! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Du må bruke no-CD crack, men det er ikke lov å diksutere på forumet. dette er jo bare for å gjøre mine egen spill mere praktiske. det er ikke snakk om piratkopiering Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kjøp deg en hel gjeng med cd-rom'er, da har du en til hver CD! Ellers kan du bruke Daemon Tools. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Inlegget er fjernet av meg selv, etter oppfordring fra moderator Endret 2. oktober 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Du må bruke no-CD crack, men det er ikke lov å diksutere på forumet. dette er jo bare for å gjøre mine egen spill mere praktiske. det er ikke snakk om piratkopiering Hvem som helst kan si det, derfor ber vi folk om å holde no-CD-cracks utenfor forumet. Lenke til kommentar
Thal Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 www.slysoft.com Last ned CloneCD, lag image (.bin) av cden din. Last ned Virtual Clone Drive, kjør .bin fila. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 At det kan være så vanskelig å måtte bytte CD hver gang. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Du må bruke no-CD crack, men det er ikke lov å diksutere på forumet. dette er jo bare for å gjøre mine egen spill mere praktiske. det er ikke snakk om piratkopiering Hvem som helst kan si det, derfor ber vi folk om å holde no-CD-cracks utenfor forumet. skal jeg be moderator stenge emne da eller? tenker jeg gjør det jef Lenke til kommentar
Thal Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 www.slysoft.com Last ned CloneCD, lag image (.bin) av cden din. Last ned Virtual Clone Drive, kjør .bin fila. Gjør dette, dette er ikke imot noen lover. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 skal jeg be moderator stenge emne da eller? tenker jeg gjør det jef Pow, stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg