Magsf Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Fins det et program som gjør at man kan chatte over bluetooth? Hadde vært fett Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Finnes et til Symbian mobiler, heter bluemate tror jeg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Finnes et som heter DreamChat også. Endret 2. oktober 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 symbian only!? :/ Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Blåtann(bluetooth) har jo enda bare en rekkevidde på 10m(untatt SE Z1010 som har 100m) så da kan du jo like godt prate med den personen det gjelder. Men hvis det er noe hemmelig så... Edit:litt SMS-språk Endret 2. oktober 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg hadde "bluetooth mate finder" men kjenner ingen(medregnet meg selv) som gider og chatte med noen som er 10 meter borte. Det måtte isåfal være nyttig om du skulle utveksle fluktplaner med karen i nabo cella... :!: EDIT: Jeg elsker dessuten og ROPE HØYT, dette er anbefalt Endret 2. oktober 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå