xmd Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 får opp denne meldingen når jeg skal kjøre 3dmark05: Out og video memory hva er feil? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Dette var litt for tynt. Det første du kan gjøre er å fortelle om maskinvaren din, når denne meldingen kommer, hvilken skjermdriverversjon og directx du har installert. Endret 2. oktober 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
xmd Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) maskinvaren står i siggen. har siste directx driver, skjermkort Edit: glem det. funker nå Endret 2. oktober 2004 av xmd Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er dette en 128MB utgave av GF6800GT? Jeg har hørt om enkelte som får denne feilmeldingenen med 128MB kort. Prøv å juster opp AGP apenture size i BIOS'en. Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg får samme feil, hva gjorde du for å fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå