haakon90 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er det noen her som kan gi meg en link til et sted hvor jeg kan laste ned et program slik at jeg style skins, boot screen osv selv.. har hatt styleXP før, men det var kun en trial version, så da virket den bare i noen dager Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Window Blinds er gratis som shareware, bare at det har litt begrensede funksjoner. Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 ok.. har du en link? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 http://www.themexp.org/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Windowblinds er DESIDERT det beste xp skin programmet (imo) har selv Window Blinds 4.0 Enhanced (fullversjon) og jeg kan ikke finne noen bedre programmer... En nyttig side er: Wincustomize Der har de ca. 3000 skins til xp, 5000 wallpapers, etc... og det det beste av alt, er at det er gratis!, hvis du skal laste ned mange skins er det mulig du må registrere deg, men det er ikke noe pes... har gjort det selv Et par andre programmer som du kanskje har lyst til å teste kan være: BootSkin LogonStudio (du finner linker til disse på wincustomize) med BootSkin kan du skifte på ja, som navnet sier, bootskinen (der det står Winows XP også den loade greia) med LogonStudio kan du skifte på utseende til logonskjermen... (der du velger bruker i XP når du starter maskinen, eller skal skifte bruker) ganske tøffe programmer egentlig , men hust at hvis du ikke har fullversjon av windowblinds, vil du få en liten popup når du starter pc'en, eller skifter skin (litt irriterente av og til, men det er overkommelig, med tanke på at man får et sinnsykt utseende på xp!) Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 tusen takk for hjelpen Feh!! super hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå