Gunfreak Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) 10 000 er ganske vanlig nå man kommer langt ut i campanien, men skal man lage et stort slage bare for å ha gjort det, kan man få ca. 30 000. men da lagger det noe jævlig selv med ûber pc'r Endret 14. oktober 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har lest at 10000 er det meste som kan værra på skjermen samtidig, men hvis du mekker slaga selv blir det fort en 20000 som er på kartet.. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvordan fikser dere å slå sammen grupper eller å øke gruppene? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Trykk først på den ene gruppa, så holder du ctrl inne mens du trykker på én eller flere grupper til (på kortene deres eller på selve gruppa), derefter trykker du på ctrl og f.eks 1, for gruppe 1, 2 for gruppe 2 osv. Hvis du da f.eks har tatt et lag hastatier og bueskyttere i lag 1, kan du raskt få dem opp ved å trykke på 1. Øke grupper i antall? Gjøres i options på hovedmenyen (Husker ikke nøyaktig hva det heter). Var det dette du lurte på, eller er jeg helt på villspor nå? Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nei dette var akkurat det jeg lurte på! Takker så mye for hjelpen!! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du kan øke mennesker i hver gruppe ved å gå til options i hovedmenyen og sette unit scale fra normal til huge osv. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jeg likte ike det spillet jeg.. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) OOOPS!!!! FEIL!!! Endret 16. oktober 2004 av Fat_ASS Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Rome: Total War er det beste spillet jeg har spilt til nå faktisk. Den demoen er for lett egentlig, oppgraderingene fra patchen har ikke skjedd (elefanter blir gjort litt mindre "overpowered"). De fleste sivilisasjoner kan man spille som etter man har klart et campaign som en romersk fraksjon. Men ikke alle, du må konfigurere det slik I descr_strat fila for å kunne spille som f.eks. Macedonia, Scythia, Dacia, etc... Hvis du ikke vet hvordan kan du alltids laste ned fra internett, f.eks: http://www.stratcommandcenter.com/forums/i...?showtopic=1804 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jeg likte ike det spillet jeg.. hva..??! PS. skrives det ikke ikke i stede for ike??? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 QUOTE (dmx @ 16/10/2004 : 14:46) jeg likte ike det spillet jeg.. hva..??! PS. skrives det ikke ikke i stede for ike??? Å herregud da!!! Er du lærer eller noe sia du er så nøye på skrivefeilene???? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) QUOTE (dmx @ 16/10/2004 : 14:46) jeg likte ike det spillet jeg.. hva..??! PS. skrives det ikke ikke i stede for ike??? Å herregud da!!! Er du lærer eller noe sia du er så nøye på skrivefeilene???? hehe... nei da dette var nok heller ett engangstilfelle... skal ikke gjenta seg. Promise! btw: om du er elev, så liker jeg lærere like mye som deg Endret 16. oktober 2004 av Imposter Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Virker som et bra spill, men jeg har et seriøst kjipt problem, får ikke til å spille det over LAN... I tilfelle det er andre som har eller kommer til å ha samme problemet: Vi har to maskiner her, koblet sammen med nettverkskort og tp-kabel, men vi fant hverandre ikke i spillet, løsningen var så enkel som å disable nettverkskortet som er koblet til adsl modemet Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Bra spill, men er det ikke betenksomt hvor oppfordrende dette spillet er til "ymse" giftemål? Jeg gidder ikke å pugge navna til alle fruene i familien, så når jeg fikk spørsmål om en kar var "godkjent" for min familie svarte jeg ja, 10 "år" etter oppdaget jeg at fyren var 59, og han hadde fått ei datter på 9 år med mitt barnebarn på 24!! Dvs, de gifta seg når hun var 14, og han var 49. Någet suspekt spør du meg... EDIT: Leifur! Endret 17. oktober 2004 av Shicca Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Bra spill, men er det ikke betenksomt hvor oppfordrende dette spillet er til "ymse" giftemål? Jeg gidder ikke å pugge navna til alle fruene i familien, så når jeg fikk spørsmål om en kar var "godkjent" for min familie svarte jeg ja, 10 "år" etter oppdaget jeg at fyren var 59, og han hadde fått ei datter på 9 år med mitt barnebarn på 24!! Dvs, de gifta seg når hun var 14, og han var 49. Någet suspekt spør du meg... EDIT: Leifur! Har lagt litt for mye merke til slikt jeg og. hadde ei dame som var tolv år når hun gifta seg med en 52 år gammel mann og de fikk barn når hun var tretten, hallo? Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hei det går fullt mulig an det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 dette var for 2000 år siden, det var helt vanlig å gifte bort jentene før de ble 14-15, Lenke til kommentar
havfal Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 dette var for 2000 år siden, det var helt vanlig å gifte bort jentene før de ble 14-15, ja, og det hadde nok noen av dere visst... om dere hadde fulgt med på skolen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 dette var for 2000 år siden, det var helt vanlig å gifte bort jentene før de ble 14-15, ja, og det hadde nok noen av dere visst... om dere hadde fulgt med på skolen JO det er greit nok, men når en jente får barn når hun er 12-13. Det er vel ikke helt normalt. bortsett fra i Afrika da. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 dette var for 2000 år siden, det var helt vanlig å gifte bort jentene før de ble 14-15, ja, og det hadde nok noen av dere visst... om dere hadde fulgt med på skolen JO det er greit nok, men når en jente får barn når hun er 12-13. Det er vel ikke helt normalt. bortsett fra i Afrika da. for 2000 år sidan var det nok ikkje så uvanleg. men det er kanskje på tide å avslutte biologi/historie timen, og gå tilbake til å diskutere spelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå