Fat_ASS Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Om man ikke har guvernør i en by, blir det automatisk "automanage". Hvordan får jeg en guvernør inn i byen??? Har lurt litt på d der... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 du tar en av famlilie medlemene dine inn i byen Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Blir dem automatisk guvernør da?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Spillet ser så jævlig fett ut! Og det ER fett (i allfeall på den nogen lunde korte demoen) Men det skulle komme et slikt spill som Rome, bare at det var i tredje person! Altså et slags Gothic, hvor man bare utkjemper store slag, og ikke noe rpg! Hadde vært så jævlig sweet! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ok...=) Da har jeg visst hatt guvernør uten å ha visst det... E litt på jorde når dt gjelder strategi spill... Er ikke min sterkeste sjanger men dette spille var så bra at jeg bare måtte spille det... :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 har du prøvd å lese manualen?? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 [iC' date=13/10/2004 : 22:19] Spillet ser så jævlig fett ut!Og det ER fett (i allfeall på den nogen lunde korte demoen) Men det skulle komme et slikt spill som Rome, bare at det var i tredje person! Altså et slags Gothic, hvor man bare utkjemper store slag, og ikke noe rpg! Hadde vært så jævlig sweet! Har du prøvd dynasty warriors 3? Det er konsoll og i det gamle kina, men likevel kan det tenkes du vil like det. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Dynasty Warriors 3 er dritkukt! Anbefales! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Dynasty Warriors 3 er dritkukt! Anbefales! er det nytt? Hvordan er grafikk osv? Lengde? Noen omtaler? Kritikker? Hvilke konsoller finnes det på? (har bare PC, og akter ikke å kjøpe noe mer) Lenke til kommentar
Beelsebob Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Rome total War er definitivt et av de beste spillene jeg har prøvd, MEN det er alikevel et par småting jeg ikke liker. 1) Du kan bare ødelegge/sette opp stiger/sette opp tårn på oppdelte deler av en bymur. Du kan feks ikke ødelegge hele muren, men bare lage hull på bestemte plasser. Det er dårlig og meget irriterende til tider. 2) Mulitplayer delen er omtrent ikke eksisterende. Det hadde vært vanvittig kult om det hadde gått an å spille mulitplayer campaign. Det blir ikke det samme å krige mot en kompis når du ikke har noe å krige for men bare kriger for å krige, og når begge kan velge å vrake helt fritt i styrker. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 har du prøvd å lese manualen?? Leser ikke slikt tull... Den ligger nu i coveret å støver ned...å der blir den nok mest sannsynlig liggende LEEEENGE!!!! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Virker som et bra spill, men jeg har et seriøst kjipt problem, får ikke til å spille det over LAN... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 det ordner seg sikkert gjennom en patch som vanlig.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hva slags bugs har folket her opplevd? Har noen opplevd at deres egne bueskyttere greier å utrydde lag fra sin egen hær? Jeg spiller på den vanskeligste graden som Julii-familien, og det sinnsyke senatet gir meg oppdrag nede i Kartago, hvor den sørlige familien (Scipii eller Bruti? Husker ikke for øyeblikket) egentlig burde henge. Hvor vanskelig er den vanskeligste graden i forhold til de lettere (i imperiefelttogmodus)? Til vedkommende som ikke bruker manualen sin: Jeg vil gjerne kjøpe den! Har nettopp begynt å spille det spillet her og det virker svært lovende. Endret 13. oktober 2004 av cun Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hva slags bugs har folket her opplevd?Har noen opplevd at deres egne bueskyttere greier å utrydde lag fra sin egen hær? Jeg spiller på den vanskeligste graden som Julii-familien, og det sinnsyke senatet gir meg oppdrag nede i Kartago, hvor den sørlige familien (Scipii eller Bruti? Husker ikke for øyeblikket) egentlig burde henge. Hvor vanskelig er den vanskeligste graden i forhold til de lettere (i imperiefelttogmodus)? Til vedkommende som ikke bruker manualen sin: Jeg vil gjerne kjøpe den! Har nettopp begynt å spille det spillet her og det virker svært lovende. Bueskytterne spammer over målet de har satt seg, et forslag er å fjerne fire at will-modus på bueskytterne og heller sikte dem inn på steder der man ikke har styrker selv.. Det er bare å bli vant til idiotiske ordrer fra senatet, det er det som er jobben deres. Ikke bli sjokkert om de krever at faction-leaderen din begår selvmord, det har hendt med meg - 4 ganger. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Til vedkommende som ikke bruker manualen sin: Jeg vil gjerne kjøpe den! Haha you wish!!! Alle spillene mine er PERFEKT bevart med alt av papirer og manualer å kvittering liggende inne i coveret... Å sånn har jeg tenkt å holde det!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Neida, bare lat som manualen er inni boksen og selg den til meg. Bare lat som! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Neida, bare lat som manualen er inni boksen og selg den til meg. Bare lat som! Kjøper du spillet, får du også manualen. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Oo, fikk testet total war i dag.. RÅTT. digget de store slagene Hvor mange menn kan man kampe med? 10k? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå