Gå til innhold

Rome Total War - Hva synes du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt en stund nå, og alt jeg har å si er: WOW!

 

Det tøffeste jeg vet på dette spillet er å invadere byer, knuse de med mine onagers. Overkjøre archers med cavalry.

 

Dette er rått!

Men det blir ikke så mye spilling på denne dagen/natten, er på Lan,og da blir det nesten bare cs, han andre har ikke RTW.

Lenke til kommentar
Har spilt en stund nå, og alt jeg har å si er: WOW!

 

Det tøffeste jeg vet på dette spillet er å invadere byer, knuse de med mine onagers. Overkjøre archers med cavalry.

 

Dette er rått!

Men det blir ikke så mye spilling på denne dagen/natten, er på Lan,og da blir det nesten bare cs, han andre har ikke RTW.

Begynner du ikke å bli litt lei av CS da?

Lenke til kommentar
Har spilt en stund nå, og alt jeg har å si er:  WOW!

 

Det tøffeste jeg vet på dette spillet er å invadere byer, knuse de med mine onagers. Overkjøre archers med cavalry.

 

Dette er rått!

Men det blir ikke så mye spilling på denne dagen/natten, er på Lan,og da blir det nesten bare cs, han andre har ikke RTW.

Begynner du ikke å bli litt lei av CS da?

Jo... kanskje litt. Men det blir ganske artig når det er jeg som vinner :p

Lenke til kommentar
Hei. Drive rog spiller RTW. Viste ikke at det var så bra før man fikk satt seg inn i det! ;) Lurer på en delo ting jeg. Hvordan utdanner man "guvernører" nJeg har lagt merke til at det stort sett er bare generalene som får stillingen. Er det lagt opp slik at de generalene som har flest stjerner blir guvenør i byen hvis de bor der? Eller blir bare familie medlemmer det?

Er ikke sikker på hvem som blir general, men dette kan du jo bare endre på. Generelt er statsen nyttig på denne måten:

 

"Command": Nyttig i byer der du venter fiendentlige angrep, ellers unyttig.

"Management": Nyttig, fordi den gir bonus på inntekten i byen.

"Influence": Etter min mening den beste, fordi den roer ned innbyggerne. Spesielt nyttig i store byer eller byer langt fra sentrum (hovedstaden).

 

I tillegg kommer ulike spesialegenskaper, som er listet opp. Her må du nesten lese deg frem selv, men jeg kan si så mye som at disse kan være minst like nyttige!

 

Du utdanner folka dine ved å ha de i en by med et akademi (som kan oppgraderes). Mer kan du ikke gjøre aktivt. De vil få egenskaper og stab, litt tilfeldig, hver runde.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Har spillt det i flere timer nå! Kan bare ikke bli lei! hehe. Som sagt tideligere lurer jeg også på flere ting.

 

jeg la merke til at traits på hver general kan flyttes over til andre byer. Men hva er engentlig traits? Er det folk som "henger" med generalen?

 

Går det an å angre etter at en har flyttet en soldat på strategy campain?

 

Hvorfor får en fiendene til å "become protectorate"? Har prøvd med forskjellige avtaler som "accept or we will atttack" Trodde de ville akseptere tilbudet, fordi min Faction er den sterkeste,rikeste, teknologiske og ikke minst lederen for de allierte...... Men nei da, bastardene står på sitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...