Gå til innhold

Rome Total War - Hva synes du?


Anbefalte innlegg

Kan noen gi en god forklaring på hva zap points e??

 

Det er små tunnel åpning er som du kan lage samtidig som stiger og tårn.

Hvis du stapper en unit med karer inni der så graver de seg mot muren tell fienden og graver under den sånn at den detter sammen.

Hva skjer med de som graver under muren da? Blir de most? Da synes jeg ihvertfall synd på de :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Drive rog spiller RTW. Viste ikke at det var så bra før man fikk satt seg inn i det! ;) Lurer på en delo ting jeg. Hvordan utdanner man "guvernører" nJeg har lagt merke til at det stort sett er bare generalene som får stillingen. Er det lagt opp slik at de generalene som har flest stjerner blir guvenør i byen hvis de bor der? Eller blir bare familie medlemmer det?

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar
Hei. Drive rog spiller RTW. Viste ikke at det var så bra før man fikk satt seg inn i det! ;) Lurer på en delo ting jeg. Hvordan utdanner man "guvernører" nJeg har lagt merke til at det stort sett er bare generalene som får stillingen. Er det lagt opp slik at de generalene som har flest stjerner blir guvenør i byen hvis de bor der? Eller blir bare familie medlemmer det?

alle generalene dine er familiemedlemer, når du setter en general i en by blir han guvernør, har du flere generaler i en by, blir han beste satt til guvernør

Lenke til kommentar
Jeg gleda meg så fælt til å få spille RTW. men jeg hadde ikke penger til å kjøpe d. Så jeg lasta det ned her *piiiip* :p

 

Og FY FAEN så SKUFFA jeg ble......Det er jo bare rene dritten!!!

Det er jo drit bra! Kvifor liker ikkje du gamet då? :dontgetit:

sikkert fordi han ikke kjenner igjen et bra RTS spill når han ser et :thumbdown:

det er veldig få downsides ved R:TW så det er virkelig ingen grunn til å ikke like det.

Lenke til kommentar
Jeg gleda meg så fælt til å få spille RTW. men jeg hadde ikke penger til å kjøpe d. Så jeg lasta det ned her *piiiip* :p

 

Og FY FAEN så SKUFFA jeg ble......Det er jo bare rene dritten!!!

Hvis du postet her bare for å slenge drit om spillet, kunne du godt spart deg. De som poster dritt om et spill bare for å virke tøffe er jo egentlig ikke det da. Hvis du virkelig synes at spillet er så dårlig kunne du kansje begrunne hvorfor. Du har jo ikke gitt oss noe som helst grunnlag for at spillet skulle være dårlig.

Lenke til kommentar
Hei, takk for hjelpen ista. har prøvd meg med multiplayer, men det var tungvint å oppgradere soldatene! Måtte klikke på hver enkelt å oppgradere. finst det ingen snarvei? Slik at alle blir oppgradert på dagen... :hmm:

Nei dette finnes ikke så vidt jeg vet. Det har heller ikke vært på de forrige versjonene. Det er jo faktisk tungvindt å måtte oppgradere en og en unit. Synes at man skulle kunne oppgradere flere make units om gangen, som f.eks å kunne oppgradere 4 grupper medcretan archers i samme slengen i steden for en og en.

 

Kan jo alltids skrive et brev til CA og fortelle at vi har lyst til å ha den funksjonen og så kan alle underskrive? Så kansje hvis vi får nok underskrifter tar de det opp til vurdering?

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Hei, takk for hjelpen ista. har prøvd meg med multiplayer, men det var tungvint å oppgradere soldatene! Måtte klikke på hver enkelt å oppgradere. finst det ingen snarvei? Slik at alle blir oppgradert på dagen... :hmm:

Nei dette finnes ikke så vidt jeg vet. Det har heller ikke vært på de forrige versjonene. Det er jo faktisk tungvindt å måtte oppgradere en og en unit. Synes at man skulle kunne oppgradere flere make units om gangen, som f.eks å kunne oppgradere 4 grupper medcretan archers i samme slengen i steden for en og en.

 

Kan jo alltids skrive et brev til CA og fortelle at vi har lyst til å ha den funksjonen og så kan alle underskrive? Så kansje hvis vi får nok underskrifter tar de det opp til vurdering?

Det kan jeg skrive under på! :D

Lenke til kommentar
Jeg tror Ammo ikke skjønner at dere snakker om custom battle/multiplayer.

 

En måte å oppgradere mange soldater er å oppgradere den første soldaten dere lager, for så å dobbeltklikke på han. Da kommer en ny enhet med samme "specs".

 

Herr Brun

Å digg. Skal teste dette ut etter hvert. Har LAN-et med broren min. Det var ganske gøy. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...