TSP Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Ikke noen som kunne filma programmet da??? og sendt på mail??( ) Hadde vel vært litt ulovlig kanskje... (?) Nei, får kose meg med spillet jeg kan ha det like gøy bare med det jeg !! Selv om jeg har utroli lyst til å se hundretusen mann på en slagmark og da... (Kanskje det kommer på DVD en gang *Håper* ) Får skaffe meg en uber PC deluxe, hehe. EDIT: Har forresten endra ikon på denne tråden fra til Endret 22. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 EDIT: Har forresten endra ikon på denne tråden fra til ja, det programmet skulle jeg gjerne ha sett. tror nesten jeg må ta d opp når det vises neste gang Lenke til kommentar
Fjodor2 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 ja, det programmet skulle jeg gjerne ha sett. tror nesten jeg må ta d opp når det vises neste gang Har sjekka hjemmesia til dicovery channel europe nå.. Ser ut til at det er et av de få programmene dem ikke gidder å sende i reprise. Gjenskapelsen av Alexander derimot, (om hvordan dem lagde filmen som kommer), vises hver eneste dag. Het vel "Generalenes kamp" det programmet med RTW vel?? Lenke til kommentar
K.Vik Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Allerede lei av RTW ..... har hatt spille i 2-3 uker spilt 2-3 timer, 3 dager i uken! ........... Lenke til kommentar
Taken Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Litt lei jeg også, men det er igrunn ikke av spillet, men av AI'en. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt forbanna av at uniter ignorer ordre. De fleste bugsa kan man komme unna(Hold seg unna bruer, pass på å ikke få en ai reinforcement, mm), men noen kan man ikke komme seg unna. Og det verste er at det er ALT for lett. Når spill er alt for lette blir de kjedelige etter kort tid uansett hvor bra resten av spillet er. Uansett hvilken side jeg velger tar det kort tid før jeg har full kontroll. Velger man vanksligste vansklighetsgrad SKAL det være nærmere umulig(og helst uten at AI'en jukser). Får inderlig håpe at patchen som er under produksjon hjelper på de fleste feila. Mener å huske det var slik i forrige Total War. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Jeg er nå ikke lei ennå, men det er klart jeg har bare hatt spillet i to uker til lørdagen og knapt fått spilt. Mens de fleste av dere har hatt det lenger. Har ikke merka så mye bugs ennå faktisk, jeg føler mer at spillet har en god del mangler. Det høres kanskje ut som litt for mye å be om det jeg nå vil komme til å si men det får stå til. Først dette med palisadene, De hadde jo palisader man kunne stå på og på samme måte som en mur. Når jeg så den første palisade oppgraderinga så det jo ut som det var noe man kunne stå på, men det var det ikke. Så over til murene, gleda meg til å se på første gang murene skulle rase sammen, og andre gang (epic stone wall) men jeg ble egentlig litt skuffet(!) Jeg kunne tenkt meg at det kunne vært flere måter å se muren falle (hvis dere skjønner) at det var tre-fire måter for muren å rase sammen på. Dessuten når de store mur blokkene detter ned på forsvarere som ofte står rett bak muren. Dør de jo ikke!! Har merka litt til AI problemer f.eks når man har brutt opp porten, burde de vel komme å møte meg. Eller at selv om det er jeg som angriper kunne han vel overrasket meg litt mer, med å ikke bare stå der å vente med alle unitsene sine tett samlet i en formasjon og jeg savner og muligheten til å lagre egne formasjoner. Egentlig har jeg vel en haug med andre meninger om å forbedre spillet også, som kanskje og er bedre å komme med men jeg får stoppe mens leken er god, jeg tror egentlig at det bare er en haug av ørsmå bagateller jeg plukker fram nå som dere synes ikke vil ha noe å si. Men det er nok bare sånn jeg er.... Derfor kan det jo være interessant å høre hva dere synes og, om forbedringer og rettinger til spillet. Endret 24. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 syns det var råttent! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 må si meg enig i strategy-player på alle punk. uheldigvis en ting som jeg ofte blir gal av, er at det ikke går å mose murer der man vil, ikke bare der det er ''forhondsbestemt'' tenk så kult det hadde vært å jevne hele sider med jorden å storme inn med bede linjer med kavaleri og infanteri. er også litt redd for at jeg begynner å bli litt lei. har gått gjennom med de aller fleste faksjonene nå, og det er ikke bra når jeg her om dagen la inn Delta Force: Black hawk down, og fannt fram codename: panzers cd'n lommeboka går en usikker framtid i møte Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Er enig med deg om at det å burde gått an å mose murene på andre steder enn disse forhåndsbestemte stedene. Det er også ganske idiotisk at det ikke går ann å jevne tårn i i bakken hadde vært sinnsykt kult å se et helt tårn gå i bakken( ). Nå vil kanskje mange si at dette vil jo da gå utover deg selv når du da skal bygge opp muren igjen. Mer utgifter og sånn. - Javel det får være vårt problem. De som ikke vil rive ned tårn for å ha det litt moro trenger ikke rive ned noen tårn. Så enkel var den saken . Og etter at dette er sagt vil jeg gjerne ha mange fler meninger om dette. Meninger om forbedringer og slike ting kanskje vi sammen en gang kan skape det perfekte spill.... Denne tråden heter tross alt Rome Total War - Hva synes du? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Se innlegget over Det må da være flere meninger rundt dette?? Har forresten en ting til å ta opp rundt dette temaet det er at bueskyttere kan du jo enkelt bevege oppå murene, mens alle infanteri kan du plassere på murene under deployment, men ikke bevege dem generelt oppe på murene når spillet starter bortsett fra når du har noen å angripe på murene. Då står det (sånn nesten) cannot move the selected units at walls, men du kan bevege/flytte på dem (oppå murene) under deployment og når de angriper folk. Idiotisk!(???). EDIT: Quoting EDIT 2: Unødvendig tekst i quouting Endret 25. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Takk for tips om hvor jeg skal laste ned demo'en! Den skal jeg ha, er det bra blir det hele spillet :D !! Har jo hørt *mye* possetiv omtale om spillet! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Takk for tips om hvor jeg skal laste ned demo'en! Den skal jeg ha, er det bra blir det hele spillet :D !! Har jo hørt *mye* possetiv omtale om spillet! spillet er voldsomt bra, men når du har spillt noen timer vil du begynne å finne små feil å mangler. jeg annbefaller på det varmeste å kjøpe det, spesielt siden det har et av de største mod-potensialet jeg har sett på lenge. Bare tenk ... blablabla... er også fryktelig spent på tilleggspakke TSP: ja tenk å se hele tårn rase sammen over fienden eller kansje hele gatekonstruksjonen. savner jo seffern mulighet for lan på camaign-map, hadde vært skrekkelig arti med ett par kompiser Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Er det noen som har "descr_strat" fila? Den ligger i data, world, campaign, imperial campaign. Min er føkka Tuuuusen takk hvis dere kan sende den! Enten legge den som vedlegg eller sende den til Herr Brun Endret 23. oktober 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Vær så snill å spør i egen tråd, men uantsett snart vil du få en mail av meg med fila!! Men jeg ønsker fortsatt fler meninger om saken som ble startet helt øverst på denne siden EDIT: Nesten helt øverst.... Endret 25. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tell dere som sier at spellet er for enkelt: Spellet blir sannynligvis vanskeligere når neste patch kommer, CA har sagt at de jobber mye med AI'en. Mens man venter, så går det alltid ann med litt "iron man" regler. Sånn for eksempel å forby deg selv mot å bribe svære fiendlige armeer, ha fulle amryer av Urban Cohorts/katatanks, loade på nytt etter tapte slag, osv. Ellers kan man jo innstallere Realism mod.. som hjelper litt. Selv har jeg spelt en god del siden jeg fikk det, 3-4 dager etter release eller no sånn. Og det er fortsatt morro. Speller for tiden som brutii, og gir masse penger tell tyskerne og diverse andre motstandere av julii.. Da får jeg ikke bare mer morro mot en mektig tysker mot slutten, men det blir også enklere å slå julii. Synd at en helt SINNSYKT irriteredne bug har nå slått tell... speller kræsjer hver gang Thrace skal gjørra færri turn sin , så jeg prøver å finne løsninger.. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Mail CA om feilen da, slik at de kan fikse den i patchen ? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Mail CA om feilen da, slik at de kan fikse den i patchen ? Har skrevet inn feilen i det offisielle forumet, og CA veit om denna feilen. Den blir sannsynligvis mekka med neste patch... Men jeg frykter at saven min er tapt for godt.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Det var synd ZlummGlumm, men livet er ikke rettferdig vet du! Har en liten ting jeg irriterer meg litt over (litt?? kanskje litt mer enn litt...) Hvis du har en Stall et Barracs og en Practice Range og vil trene en infanteritropp, kavaleritropp og en bueskytter tropp, tar dette tre turn, ergo 18 måneder. Hvorfor kunne det ikke bare tatt en turn. Det er jo tross alt en av hver "type" units som blir rekruttert i forskellige bygninger, ikke sant?? Ønsker kommentarer/svar på dette! Og tar gjerne imot mer kommentarer på andre ting nevnt ovenfor og ! Ps.: Ikke misforstå meg er fremdeles en av de største fan til Rome Total War !! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har en liten ting jeg irriterer meg litt over (litt?? kanskje litt mer enn litt...) Hvis du har en Stall et Barracs og en Practice Range og vil trene en infanteritropp, kavaleritropp og en bueskytter tropp, tar dette tre turn, ergo 18 måneder. Hvorfor kunne det ikke bare tatt en turn. Det er jo tross alt en av hver "type" units som blir rekruttert i forskellige bygninger, ikke sant?? Ønsker kommentarer/svar på dette! Er enig i at man skulle kunne bruke hver bygning seprarat. Men det er bare mye enklere å ha det som det er. Men en ting de kunne ha mekket.. hadde hvert om vi kunne trene Agenter, Militære og marine uniter separat. Blir litt dumt at en by på 30000 inbyggere setter alle ressursene sine inn i å lage en diplomat... så tar det 6 måneder. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Er enig i at man skulle kunne bruke hver bygning seprarat. Men det er bare mye enklere å ha det som det er. Men en ting de kunne ha mekket.. hadde hvert om vi kunne trene Agenter, Militære og marine uniter separat. Blir litt dumt at en by på 30000 inbyggere setter alle ressursene sine inn i å lage en diplomat... så tar det 6 måneder. Enig der ZlummGlumm og der burde ihvertfall mange være enig. De blir jo tross alt brukt til tre forskjellige ting på det strategiske!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå