havfal Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 *Host* Civilization *Host* Men tenk deg om, å styre fly, helikopter, spesialstyrker osv. hadde nok virket litt latterlig på den battlefielden til RTW, iallfall min mening enig, men det hadde ikke vært nødvendig å utvikle teknoligien så mye da. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 spiller som cahigans. med Realsim mod v3.2. Julii og scipii sendte 1 og 1 general får å ta meg, jeg kjøpte dem opp. så nå har jeg en by med 10 generaler, jeg ble angrepet og ridde ut får å slakte hæren dem, jeg mista 45 soldater, og ridde ned over 1000 Vært greit om den modden hadde gjort noe med penga og. Dyrere og bribe og mindre inntekt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Takk for hjelpen! På tide og gjere som Senatet ber meg om Ikke gjør det! Bare nekt å høre på senatet. De er en gjeng med arrogante svin som bare er ute efter å holde Dem nede, unge mann/frøken! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Takk for hjelpen! På tide og gjere som Senatet ber meg om Ikke gjør det! Bare nekt å høre på senatet. De er en gjeng med arrogante svin som bare er ute efter å holde Dem nede, unge mann/frøken! Hvorfor ikke? Ser da ingen grunn til å ikke gjøre det senatet sier hvis det ikke ødelegger for deg. Det gjør bare at borgerkrigen kommer fortere, og det er ikke alltid like gunstig... Herr brun Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) [iC,19/11/2004 : 18:03] Det skulle vært slik som CM spillene, at det ALDRi ble ferdig!Altså, man styrte Romerriket, århundre etter århundre, og etter hvert kom det mektigere og mektigere folk på banen. Kunne sett for meg Romerriket i NÅTID, jeg! Crusader Kings! Der kan du overføre savegamene til Europa Universalis 2 Endret 20. november 2004 av Munch Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvorfor ikke? Ser da ingen grunn til å ikke gjøre det senatet sier hvis det ikke ødelegger for deg. Det gjør bare at borgerkrigen kommer fortere, og det er ikke alltid like gunstig... Herr brun men av og til er det like greit å knuse senatet med en gang også, hplder på med en game der jer prøver å knuse alle romere med en gang, å det går ganske bra. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nettopp begynt å spille Rome Problemet mitt er "rottene" i byene (squalor??). De gjør innbyggerne mine sure . Går det ann å gjøre noe annet enn å bygge bygninger som gir + til public health osv.? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nei...ikke det jeg vet iallfall...men du kan bruke andre måter for å få innbyggerene dine glade, ha mange folk inne i byen (spesielt townwatch, lav upkeep) og lag hestekjørebaner (?) og arenaer Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ha en general som har mye influence og leadership eller hva det nå var... Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Nettopp begynt å spille Rome Problemet mitt er "rottene" i byene (squalor??). De gjør innbyggerne mine sure . Går det ann å gjøre noe annet enn å bygge bygninger som gir + til public health osv.? Kanskje bygge sewers og public baths? Endret 20. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
notnA Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Der tapte jeg et major slag OG spillet klikket. Konklusjon: Siste gang spillet spiltes Endret 20. november 2004 av notnA Lenke til kommentar
notnA Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nettopp begynt å spille Rome Problemet mitt er "rottene" i byene (squalor??). De gjør innbyggerne mine sure . Går det ann å gjøre noe annet enn å bygge bygninger som gir + til public health osv.? Kanskje bygge sewers og public baths? Les spm. før du poster da! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har samme problemet med skittenhet og elendighet i byene. Tror ikke det er mulig å bli kvitt det. Det bare vokser med årene, selv om du har alle renholdsfakulteter i byen. Kanskje løsningen er å massakrere befolkningen? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har samme problemet med skittenhet og elendighet i byene. Tror ikke det er mulig å bli kvitt det. Det bare vokser med årene, selv om du har alle renholdsfakulteter i byen. Kanskje løsningen er å massakrere befolkningen? Det pleier og funke for meg.... få et empire eller rebels til å ta over byen, så tar du den tilbake og extermitater. Då synker squalor, og eg begynner og tene penger på byen igjen. :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dedly_Scorpion: Nei det gjør du langt i fra. Det er en diskusjon om det på forumet på twcenter.net (). Grunnen til at du taper på å exterminate er at du mister uhorvelig mange skattebetalere. Men jo større byen er, jo mer betaler den i upkeep for hæren din. Når en stor by blir mindre må alle andre betale mere. Vet ikke akkurat hvordan det funker men du taper på det. Her er diskusjonen... Herr Brun Lenke til kommentar
Mr. Cage Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 På Discovery Channel akkurat nå bruker de Rome-motoren til å vise hvem som ville vunnet av Hannibal og Alexander. De har med seg to generaler fra England og USA som taktikere, de styrer hver sin hær. Utrolig stilig. Se på hvis dere kan. Nice! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Utrolig synd at jeg ikke har Discovery Channel Og ikke noen andre @parabolkanaler heller for den saks skyld Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Programmet går i reprise akkurat nå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 POKKER! Jeg fikk med meg rulleteksten Håper jeg får det med meg en annen gang. Herr Brun Lenke til kommentar
Fjodor2 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Programmet går i reprise akkurat nå F... det glemte jeg å se på.. Noen som vet om dem viser det igjen??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå