Gå til innhold

Rome Total War - Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål. Kan man få elefanter som romer og når?

Forresten så syns jeg vi burde prøve å få Rome Total War inn på spillforumet. Dette må vi gjøre ved å stå på. Finnes allerede tråd om dette her.

F.eks ved å lage flere nyttige forum om spillet.

Hilsen The Strategy-player

Lenke til kommentar

Nå blei jeg lykkelig :!: . Er det noen som forresten vet hvorvidt Activision har begynt å planlegge tilleggspakke til spillet. Hva den skal innebære eller noen som har meninger rundt dette. Har ennå ikke fått spillet og det er veldig dumt siden jeg føler meg veldig utafor siden det virker som alle andre her har spillet. Skal få skaffa meg det i løpet av nærmeste to uker. Men det virker som en hel evighet :(

Er det flere som har det som meg?

Lenke til kommentar

har spillet, så jeg har dette ikke helt som deg.

men denne tillegspakken er mye om diskutert å ett par temaer som den kan omhandle er Alexander den store sitt felttog der han under la seg hele den kjente verden, eller romas fall, tror dette er de to mest dikuterte mulighetene.

men ingen ting er sikkert

Lenke til kommentar
Har et spørsmål. Kan man få elefanter som romer og når?

Forresten så syns jeg vi burde prøve å få Rome Total War inn på spillforumet. Dette må vi gjøre ved å stå på. Finnes allerede tråd om dette her.

F.eks ved å lage flere nyttige forum om spillet.

Hilsen The Strategy-player

Tydeligvis måles aktivitet etter anntall poster. Vi skriver jo stort sett nå i to poster så det hjelper ikke helt. hvis folk spør om noe så start en ty tråd om dette.

Hilsen Snorris

Lenke til kommentar
Nå blei jeg lykkelig :!: . Er det noen som forresten vet hvorvidt Activision har begynt å planlegge tilleggspakke til spillet. Hva den skal innebære eller noen som har meninger rundt dette. Har ennå ikke fått spillet og det er veldig dumt siden jeg føler meg veldig utafor siden det virker som alle andre her har spillet. Skal få skaffa meg det i løpet av nærmeste to uker. Men det virker som en hel evighet :(

Etter det jeg har lest på diverse forumer og på sidene dies er det ikke bestemt noen expasnionpack enda, og heller ikke hva den skal handle om. men er creative assembly tro mot tradisjonen så kommer de nok med en tillegspakke. Det ville da kunne vært naturlig med roms fall eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
det eneste er jo at hvis det skal handle om roms fall, kan vi kansje ikke spille rome, siden riket skal ødelegges,

Det har du rett i, men på den annen side kan vi de jo handle om å forsvare seg så godt man kan, å bli angrepet av fiendene mye mer enn før. At målet blir å ha igjen 10 provinser innen en viss tid eller noe sånt. Det hadde jo og gått ann å velge mellom å være de som angrep og Romerne at de dermed kunne bli to forskjellige oppdrag.

håper på Alexander den Store

Ville nok valgt det, men de kan jo alltids ta med begge

hvis det ikke blir for mye å be om... :hmm:

Lenke til kommentar

F.eks ved å lage flere nyttige forum om spillet.Hilsen The Strategy-player

Tydeligvis måles aktivitet etter anntall poster. Vi skriver jo stort sett nå i to poster så det hjelper ikke helt. hvis folk spør om noe så start en ty tråd om dette.
Egentlig skjønner jeg ikke at de måler aktiviteten etter antall tråder. De burde mye heller målt etter antall innlegg i en tråd. De ser jo at de to "faste" trådene vi har om Rome er det en hel haug av innlegg, med nyttige kommentarer, temaer og alt det der.

Men som du sier vi får bare lage fler poster.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest på diverse forumer og på sidene dies er det ikke bestemt noen expasnionpack enda, og heller ikke hva den skal handle om. men er creative assembly tro mot tradisjonen så kommer de nok med en tillegspakke. Det ville da kunne vært naturlig med roms fall eller noe i den duren.

Fant dette på adrenaline vault:

Any closing words for fans of the Total War series?

I hope you guys enjoy it. There aren't as many cultural variants as I would have liked, but there's always the add-on pack! (grin) Big thanks to everyone for their compliments and suggestions!

:dribble:

Link

Endret av blackninja
Lenke til kommentar
det eneste er jo at hvis det skal handle om roms fall, kan vi kansje ikke spille rome, siden riket skal ødelegges,

Det har du rett i, men på den annen side kan vi de jo handle om å forsvare seg så godt man kan, å bli angrepet av fiendene mye mer enn før. At målet blir å ha igjen 10 provinser innen en viss tid eller noe sånt. Det hadde jo og gått ann å velge mellom å være de som angrep og Romerne at de dermed kunne bli to forskjellige oppdrag.

ja, men det blir liksom ikke helt det samme... tingen er jo å herje å erobre, å det er jo gøyest å være romer, syns jeg... eller kansje greker. men de er nok ikke noe å lage expansjon om.

hannibal? nei tror ikke det... hadde vært syk morro å spille noe med vikinger i, men de bodde jo i andreklases huler på denne tiden :p

Lenke til kommentar
hannibal? nei tror ikke det... hadde vært syk morro å spille noe med vikinger i, men de bodde jo i andreklases huler på denne tiden

Vikingene har allerede sin egen exp tell Medieval, så det skjer ikke.

Blir det om roms fall så begynner det nok rundt år 300, og forstetter tell rundt 500 tenker jeg.

Det er liksom ikke noen andre spesiele tider utenatt rom's fall. Alexander kan såklart hende.. men det kommer tell å bli fryktelig kort.

Kanskje det til og med blir om hellas aleine.. Byene der dreiv jo å krigde mot hverandre hele tia. Hellas var liksom europas senter litt før romerne.. så det er helle itte umulig.

Lenke til kommentar
Man kan jo bare håpe at det blir en kampanje innen de greske byene, avsluttet av et angrep på Troja.. Men, det er vel for mye å håpe på, da Troja ennå ikke er å regne som 100% plausibel fakta.

Det er funnet ruiner der troja anngivelig skal ha ligget før aganemnon (eller noe sånnt) brennte den. problemet er at det er også funnet flere lag med ruiner, noe som tyder på at det ha vært flere store byer over hverandre der troja var en av de, en akmpanje mot troja tror jeg ikke er så sannsynlig, meest fordi dette er en svær målrettet kampanje som ikke passer inn i TW serien tror jeg.

Trojanerkrigen var tross allt en ti års lang krig/beleiring, ikke noe annet. men på grunnlag av arkeologiske funn hevder noen at det er mulig at det kan ha vært flere trojanerkriger.

ZlummGlumm: er klar over Viking Invasion er ''brukt opp'' det er bare noe jeg har lyst til å spille, i en mod eller noe sånnt :p

Lenke til kommentar
ja, men det blir liksom ikke helt det samme... tingen er jo å herje å erobre, å det er jo gøyest å være romer, syns jeg... eller kansje greker. men de er nok ikke noe å lage expansjon om.

Det vet jo jeg og det, men det kunne jo blitt et alternativ.

Spørsmål: Hvilke historiske slag er det man kan spille, det er jo battle of trebia, men den er jeg jo ganske kjent med... :roll: . Men hvilke andre og gjerne fortell litt om de.

Forresten så lurte jeg litt på hvorvidt emnetittelen må byttes. Evt. noen forslag?

Edit: kom på nå i etterkant at jeg ikke vet hvordan jeg bytter emnetittel... :blush: (må jeg spørre moderatorne?)

fint om jeg får svar på dette og.... ;)

:blush::blush:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...