Snorre Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Må bare ha spillet. Hvor er det billigst å kjøpe? utlandet eller fedrelandet? Testet demoen i går!!! .... Å herregud jeg gleder meg til jeg skal kjøpe det! Utrulig kult! Nå må du ikke freake helt ut. Pust dybt inn og ut inn og ut inn og ut. Du kommer til å få en kjempe opplevelse. Jeg kjøpte det dagen det kom ut. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Må bare ha spillet. Hvor er det billigst å kjøpe? utlandet eller fedrelandet? i norge ligger vel prisen på ca. 400 tror jeg(utenom tilbud) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ligger på 450 på platon og spaceworld og slikt. Men kjøper du på billigere butikker så blir det vel 400. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg vet at det fås kjøpt på Spaceworld og Free Record for 499,- . Mens det i Elkjøp koster 399,- . Jeg ville i hvertfall kjøpt det på Elkjøp . Selv har jeg ennå ikke penger... Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Etter å ha lest denne tråden har eg blitt overbevist om å kjøpe dette spellet! Dette blir dyrt sidan eg allerede har bestemt meg for å kjøpe: Battle for Middle Earth og HF 2. Blir nok ingen presanger til familien i år :!: Endret 28. oktober 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Etter å ha lest denne tråden har eg blitt overbevist om å kjøpe dette spellet! Dette blir dyrt sidan eg allerede har bestemt meg for å kjøpe: Battle for Middle Earth og HF 2. Blir nok ingen presanger til familien i år :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Etter å ha lest denne tråden har eg blitt overbevist om å kjøpe dette spellet! Dette blir dyrt sidan eg allerede har bestemt meg for å kjøpe: Battle for Middle Earth og HF 2. Blir nok ingen presanger til familien i år :!: Dette er vel det som kalles unødig bruk av smileys og et innlegg uten mening. Men, On-Topic. Gratulerer med å ha bestemt deg for å kjøpe RTW. Du kommer ikke til å angre. Dette er definitivt et av de beste strategispill jeg har spilt om ikke det beste. Bare pass på å ta deg god tid og lev deg inn ispillet og slagene. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Herregud som jeg digger dette spillet! Gaulerne har bare en provins igjen, og spanjolene har vel tre igjen. Men det er en ting jeg lurer på. Mange av storbyene mine er misfornøyde, og når jeg ser etter på oversiktstabellen, er det på grunn av noe som heter Sqaulor.(det er bilde av en svart rotte). Noen som vet hva dette er? Er det en idè å invistere i Public Baths, eller er det noe annet jeg kan gjøre? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Herregud som jeg digger dette spillet! Gaulerne har bare en provins igjen, og spanjolene har vel tre igjen. Men det er en ting jeg lurer på. Mange av storbyene mine er misfornøyde, og når jeg ser etter på oversiktstabellen, er det på grunn av noe som heter Sqaulor.(det er bilde av en svart rotte). Noen som vet hva dette er? Er det en idè å invistere i Public Baths, eller er det noe annet jeg kan gjøre? Takker for alle svar Dette er da sykdom og urenslighet. Du kan dempe faren for at folk i byene dine skal få pest ved å bygge kloakkannlegg og offentlige bad osv. Det er alltid lurt å bygg slikt sås tidlig du kan. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 og har du STORE byer med ca. 30 000 og oppover, er det lurt å lage MANGE soldater, da får du bygget opp hæren din, pluss at de minsker sjangsen for pest, og opptøyer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har alltid byene mine stappfulle av forskjellige typer soldater da dette minker sjansen for at en fiende plutselig skal dukke opp midt inne i området mitt og prøve å ta over en by. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 når en by har blitt stor og jeg har nok penger tar jeg å nesten tømmer byen for folk, ved å lage JÆVLIG mange units Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Mange forslag på diverse opptøye-problemer.. Jeg vil anbefale at dere er litt kloke i valget av soldater når dere sier dere "fyller byene". Det er klart - det er nok smart å ha forskjellige units og ikke bare town watch om det er en by på grensen mot et annet land. Men, er det langt fra alle mulige fiender, er det bare å lage nok town watches til at folkene holdes fornøyde, noe annet er bare å kaste pengene ut vinduet. Upkeep på units er forskjellig, men missile troops er gjerne en del dyrere enn resten av samme klasse, det kan være en tommelfingerregel. Om jeg vet at en by ligger veldig lite utsatt til for angrep, disbander jeg eller flytter ut alle mer eller mindre avanserte tropper og rekrutterer mange town watcher. Angående squalor er det, som tidligere nevnt, lurt med sewers, aquaduct og lignende. Høyreklikk på de forskjellige bygningene på listen i byen, der står det nevnt akkurat hva de gjør. Det er også lurt å plassere gode guvernører om det er en storby langt fra hovedstaden. En dårlig guvernør skaper gjerne dårlig stemning innad i byen, jeg har til og med opplevd at byen gikk fra 70% til 100% bare ved å flytte guvernøren ut av byen. Det er ganske sykt med tanke på at det å ha en guvernør alene gir 5% som oftest. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg pleier ikke ha guvernører i byene mine, har alle byene mine på autocontrol, men blander meg selvfølgelig inn i rekruteringen. Lenke til kommentar
K.Vik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Går det å spille som en snill gutt? ... Spre fred og love around the world Eller må jeg krige hele tiden? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Går det å spille som en snill gutt? ... Spre fred og love around the worldEller må jeg krige hele tiden? Snill gutt?!! Siden singelplayer går ut på å erobre 50 provinser å hive ut det romerske senatet, sier det seg selv at "Snill gutt - policyen" fungerer dårlig i lengden. Det nærmeste snill gutt jeg kan komme på i Singelplayer må i så fall være å ta over en by, så bygge alle fasiliteter som gir plusspoeng og bedre velstand, for å så fortsette med en ny by. Dette vil nok også føre til at tiden går ut før du rekker å bli ferdig med spillet. I Mulitplayer er det jo kun battles, så det nærmeste du kommer snill gutt der, blir i så fall å ofre alle troppene dine... Noe som igjen selvsagt fører til at du taper. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 snill gutt er å inslave folke i en by du nettopp har tatt over istede for å slakte dem. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 snill gutt er å inslave folke i en by du nettopp har tatt over istede for å slakte dem. En enda snillere gutt ville bare okkupere byen og la innbyggerne få leve i ro og fred, og bygge fasiliteter til dem. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kan værra litt vanskelig å værra snill gutt når man er romer. For hvis man ignorerer Senatet's ordre om å ta over byer for mange ganger.... så kan det gå gæli, så har du pluttselig en stor fæit kirg forran deg. Men husk spellet heter Total WAR! Ikke total Peace... så det sier seg selv. Du kan jo alltids prøva å spelle som noen andre factions når du har unlocka dem, Da slepper du det møkkete senatet. Så kan du bare sitter der og ha fred(helt til noen andre angriper deg, noe som garantert skjer). Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Takk for svarene folkens, da blir det invistering i public baths og aqueducts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå