Bad_Mojo Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Heisann. Har nylig installert vannkjøling i maskina mi. Alt går fint, ingen lekasjer eller noe . Men jeg synes allikevel at vannet minker overraskende fort. Er det vanlig? Føler at jeg må fylle på litt etter en uke, hvis maskina har stått på mye. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 En uke hørtes litt lite ut, men det vil forsvinne litt vann over tid. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er godt mulig du ikke fikk ut all lufta i begynnelsen da Når boblene flytter seg til tanken, vil det se ut som om det har minket med vann Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 om du ikke har noen form for leaksje har du ingenting å bekymre deg over. Da sansynligheten for at det er luft som omsider vandrer til tanken. Kjølingen vil som oftest også bli bedre når du har fått all luft ut av systemet. Btw: Hvordan går det nå med vannkjølinga di. Går utifra at dette bare var et problem i starten... Lenke til kommentar
Bad_Mojo Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ops.... fant en liten lekasje fra skjermkortet. Den lekker bare av og til, og når den gjør det, kun litt. Det renner ned langs slangen, og legger seg på bunnen av kabinettet. Det er nok derfor jeg ikke har sette lekasjoen. Kanskje bruke litt silikon... Ellers veldig fornøyd med vannkjøling. Veldig stillegående. :!: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Lekkasje er ikke helt heldig i ett vannkjølingsystem. I alelfall ikke med påslått maskin. Det som kan være lurt er å kjenne etter vann rundt alle koblingene sånn av og til.. merker fort visst det er lekkasje en plass. Hadde lekkasje i mitt system, heldigvis var ikke maskinen påslått. Der lak det ganske kraftig ned på skjermkortet, i ettertid har jeg hatt problemer med å få aktivert skjermkortet i oppstart, men som regel bare ved bytte av skjermkort.. grunnen viste seg å være at det var lagt seg irr på kontaktene i AGP sporet... Selv om jeg hadde tørket godt, med hårføner for å få alt vann bort før jeg fyrte i gang.. Dette var ett problem som kom i ettertid.. Så det kan jo være ett tips å sjekke når man oppdager lekkasjer i vannkjølingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå