HamiltonII Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Heisan kjøpte meg ny skjerm i forgårs da den gode gamle sliteren av en 17" plutselig fikk nok og gikk i svart. Problemet mitt nå er at hvis jeg kjører høyere oppløsning en 1152x864 får jeg masse forstyrrelser på skjermen,vet ikke helt hvordan jeg kan beskrive det men det er akkurat som ringer i ett vann etter du har hivd en sten uti.. Spørsmålet mitt er som følger: Er dette noe jeg må regne med eller er skjermen rett og slett ødelagt? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Heisan kjøpte meg ny skjerm i forgårs da den gode gamle sliteren av en 17" plutselig fikk nok og gikk i svart.Problemet mitt nå er at hvis jeg kjører høyere oppløsning en 1152x864 får jeg masse forstyrrelser på skjermen,vet ikke helt hvordan jeg kan beskrive det men det er akkurat som ringer i ett vann etter du har hivd en sten uti.. Spørsmålet mitt er som følger: Er dette noe jeg må regne med eller er skjermen rett og slett ødelagt? Spørs jo om skjermen tåler mer, men det skulle jeg jo tro den skulle. Kan jo ta kontakt med forhandler og klage. Det er 3-års garanti på skjermer, så det er ingenting i veien for at du skulle få ny, bare vær rask med å ta kontakt, ikke vent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå