DeXister Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Burde jeg kjøpe amd 64 3000+ 2.0ghz BULK og zalman b alcu vifte eller burde jeg kjøper amd 64 3200+ 2.2ghz BOXED... Lurer bare på om jeg burde kjøpe 3200+ er usikker om vifta er dårlig at den slår seg av osv eller blir altfor varm...? noen som kan svare? hmmz jeg har ikke tenkt å klokke! Lenke til kommentar
wim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvis du ikke skal overklokke fungerer boxed aldeles utmerket Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Takk håpet på flere sikkre svar men din er vell nok HÅPER JEG! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så lenge du har en noenlunde bra luftgjennomstrømning i kabinettet bør det ikke være noe problem med boxed kjøleren. Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Så lenge du har en noenlunde bra luftgjennomstrømning i kabinettet bør det ikke være noe problem med boxed kjøleren. Jeg har pcen ganske langt unna vindu.... og det er GANSKE varmt inne i huset... hmmz burde jeg kjøpe zalman og 3000+ istedet.. ? eller går det bra med 3200+ BOXED..? er ikke super varmt heller men er bare litt at jeg ikke fryser i t skjorte og shorts Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Om det er varmt i hustet har ikke så mye å si så lenge du har bra luftgjennomstrømning i kabinettet. Noen ekstra kabinettvifter bidrar til å senke temperatur på cpu en god del. Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 ok.. jeg har 2 meget bra vifter som jeg kan bruke Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Boxed holder i massevis om du har litt luftgjennomstrømning i kabinettet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå