JKJK Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) har nå en nokia 5100 (crap) og er forsåvit delvis tilhenger av linux. Vet at motorola har solgt linux telefoner, men den siste modellen jeg snappa opp var før fargeskjermen sin tid ( for all del, det er nostalgisk ) op en måned eller max 3 skal jeg bytte ut 5100 med noe annet, og er interessert i en telefon med linux OS. Kravene er som følger (flere vil muligens komme): * fargedisplay m/grafisk gui, MEN tilgang til konsoll (duuhhh) * en del telefonminne til apps og kontaktminne... * kompitabel med de fleste standarder (java osv?) * rask ikke så viktige krav, men teller: * kamera noen som har tips? Endret 2. oktober 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 -- finnes desverre ikke linux-telefoner på det norske markedet ennå, men er det kanskje innen ett år Du burde heller satse på en Symbian-mobil. Den gir deg mye av mulighetene som du ønsker, spesiellt støtte for mange standarder. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Denne skal visst komme pÅ nyåret http://amobil.no/art.php?artikkelid=10656 Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg ville nokm heller satse på denne (hvis den kommer) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) ok! etter å ha revurdert inntekter/utgifter ser det kanskje ut til at jeg utsetter innkjøpet litt lenger uansett (såfremt telefonen holder), så det vil nok klaffe bra Motorola'n så digg ut (wow... det må være første gangen jeg har sagt noe sånt om en motorola) Endret 2. oktober 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ja, hvis den kommer til norge så tror jeg at den blir en nær konkurent til P910 og kanskje S700! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå