Gå til innhold

program for å "slå av harddisk"?

Anbefalte innlegg

finnes det noe program for å slå av harddisker helt, slik at de ikke får tilført strøm og slutter å støye? har en wd 80gig som jeg bruker som musikkdisk men vil gjerne slå den av om natta siden den støyer en del mer enn den andre disken, slik at jeg kanskje får sove bedre :cry: er litt vanskelig å sove med en bråkete pc 1 meter unna....

Endret av marsLem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

marsLem dette er urutinert! :p

jeg har 9 disker,2 12cm vifter, bråkete CPU vifte + Skjermkortet på ca 1,5meters avstand og søvn er ikke noe problem! ;)

..men du kan vel bare slå av pcen om natta..? eller sette den på et annet rom.

sånn generellt sett bråker nok CPU/GPU viftene stort mye mer enn en Harddisk, så du blir nok ikke kvitt støyproblemet med å koble ut èn disk vil jeg tro..

Lenke til kommentar

har prøvd å slå den av i windows, men da slår den seg av og på konstant, vifter og slikt bråker ikke så mye og lager kun en nesten beroligende suselyd, mens den jævla wd disken sender ut en høyfrekvent lyd som kan svi i øra, og er utrolig irriterende når det ikke er annen lyd i rommet...

Endret av marsLem
Lenke til kommentar
har prøvd å slå den av i windows, men da slår den seg av og på konstant, vifter og slikt bråker ikke så mye og lager kun en nesten beroligende suselyd, mens den jævla wd disken sender ut en høyfrekvent lyd som kan svi i øra, og er utrolig irriterende når det ikke er annen lyd i rommet...

jeg er totalt enig :)

Lenke til kommentar
det jeg har prøvd, jaja, får prøve på nytt i natt å se hva som skjer, må jo ha pcen på på natta for å *krmt* øøøø, hmmm, defragmentere å slike fullt lovlige ting...*krmt*

det funka for meg :)

den stopper piperen ;)

har du 2 disker ?

fordi det har jeg så jeg laster ned på den lydløse og bruker den andre kun til lagring, hvis ikke så går det ikke :(

tror jeg da :)

det funker dritbra for meg :)

YEs endelig noe bra fått til idag :w00t::w00t::w00t:

Endret av Rockmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...