Libom Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Noen som vet om SX1 støtter true tones? Eller er det mulig å bruke mp3 som ringetone? Vennen min som hadde SX1 ,leverte den tilbake fordi han ikke likte den....så jeg kan ikke leke med den lenger Syntes det var en grei telefon...vurdere å kjøpe den selv Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Den støtter ikke mp3-ringelyder, men ja, den støtter truetones. Anbefaler den som et veldig bra kjøp. Endret 2. oktober 2004 av arehei Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 mp3 går ikke men waw går fint Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Og du trenger jo ikke en hel sang, heller. Så klipp ut et refreng/en solo/hva som helst med et eller annet redigeringsprogram, og bruk det. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Anbefaler den som et veldig bra kjøp. Enig med deg der. mp3 funker ikke som ringetone, Men hva skal du med noe annet etter du har hørt "old phone" ? Lenke til kommentar
Libom Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hehe..da såh....det eneste jeg lurte på Samme om det er mp3 eller wav...bare det er musikk lixom,så går det greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå