Patriot Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Har innstalert en CMS side alla php-nuke og Postnuke kallt (CPG-nuke Innstalasjonen gikk fint, men når jeg skulle innstalere norsk språkpakke gikk det værre. Jeg lastet ned språkpakken og skulle innstalere den, men jeg fant ikke noe plass hvor jeg kunne gjøre dette via administrasjons menyen. Det hele endte med at jeg la inn alle filene "for hånd" på ftp serveren. Dette kan vel umulig være riktig fremmgangsmåte? Jeg valgte hvertfall så norsk språk i administrasjons menyen, og da begynte problemene. Sidene kommer av og til på norsk og av og til på engelsk. Ting fungerer når jeg er innlogget, men ikke når jeg er utlogget osv. Det virker som om siden ligger dobbelt opp liksom. Noen som hvet hva som er galt? Eventuelt hvordan jeg innstalerer språkpakken skikkelig? Her er siden: Sprengt.com Takker for alle svar. Endret 1. oktober 2004 av Patriot Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Etter hva jeg veit så har du gjort det riktig Men har du satt norsk til å være standard språk? Både for innlogga og ikke innlogga bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå