Gå til innhold

To spørsmål om GF4ti4400

Anbefalte innlegg

For det første; Hvilket? Har selv svært gode erfaringer med Leadtek, og kunne tenkt meg å kjøpe et A250, men kunne tenke meg å høre om noen her enten har formeninger om kortet, eller meninger om hva som evt. er bedre. Hvis andre kort f.eks. gir mer for penga vil jeg gjerne vite det.

For det andre; er det noe like rundt hjørnet som sannsynligvis vil få prisene på ti4400-kort til å synke? Jeg kan godt vente en måned eller to, så det kunne vært fint å vite om det er noe poeng i å vente.

[ Denne Melding var redigert av: Smackeroo på 2002-05-14 04:30 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Matrox kommer med ett nytt kort om kort tid (blir lansert i USA i dag tror jeg?), som visstnok skal overgå ytelsen til de beste GForce 4 kortene. Tror nok GForce vil gå ned i pris om kort tid om dette faktisk stemmer.

På den andre siden... skal du hele tiden vente "en måned eller to til i tilfelle det blir billigere", så kan du vente for ever fordi datakomponenter aldri slutter å gå ned i pris for det kommer alltid noe bedre.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du vente en måned eller to, men da må du ikke kjøpe det nyeste, da må du kjøpe et Ti4400, ellers var det jo ikke noe vits i å vente...

Gainward, Asus eller Leadtek ville jeg gått for :wink:

Lenke til kommentar

Poenget var selvsagt å vente et par måneder og så kjøpe et Ti4400. Det er mer enn nok for meg, men jeg har det ikke så travelt at jeg bare MÅ ha det i dag hvis jeg sparer en god del penger på å vente en måned eller to.

Lenke til kommentar

Du vil nok spare noen hundre kroner på det ja. Men ikke så mye at det gjør noe. Skal du først ha et Ti4400, gjør det ikke noe om du legger på et par-tre lapper til... Ikke for meg ihvertfall, skal ha et Ti4200 fremfor mitt møkka-GF2 MX kort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...