Demantios Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har akkurat lært å drikke øl!!! ser fram til god økonomi!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) "Lært å drikke øl"? Hva faen for et menneske er du a'? Å drikke øl er ikke noe man lærer. Øl drikker man fordi man synes det er godt, ikke fordi det er "kult", som du tror... Jeebus! Edit: Du er jo ikke gammel nok til å kjøpe øl engang jo! Endret 1. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 yeah.. I'm liek drnk on teh intardweb. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Ikke for å være kul. for å spare 15kr pr. flaske i forhold til rusbrus! Du begynte før du ble 18 du og så ikke klag. det finnes folk som kan kjøpe. øl drikkes (av meg og mange flere) for alkoholens skyld! øl er ikke noe man lærer, det er noe men vender seg til. akkurat som i kaffe. så gratulerer med da`n. Edit: Skriveleif, skriveper, skrivefrode og skrivejan Endret 1. oktober 2004 av PepsiCo Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jaja, er enig med Goophy. Øl drikker man hvis man syns det er godt, ikke fordi det er kult. Og det er forskjell i å helle i seg 2 sex-pack hverhelg enn å ta en øl eller to innimellom for å nyte smaken. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Ikke for å være kul. for å spare 15kr pr. flaske i forhold til rusbrus! Skal du spare penger er det bare å ikke drikke. Du begynte før du ble 18 du og så ikke klag. Sant nok, men jeg drakk vel bare øl til middag en gang iblandt. øl drikkes (av meg og mange flere) for alkoholens skyld! Er det ikke bedre å kjøpe en halvflaske sprit da? Blir like dritings... øl er ikke noe man lærer, det er noe men vender seg til. akkat som i kaffe Du som sa du hadde "lært" å drikke øl... Også til slutt: Endret 1. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg tror nok det er mange ionkludert meg som liker øl pga alkoholen men det er helt greit å nyte en en varm sommer dag og sikkert Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Ikke for å være kul. for å spare 15kr pr. flaske i forhold til rusbrus! Skal du spare penger er det bare å ikke drikke. Du begynte før du ble 18 du og så ikke klag. Sant nok, men jeg drakk vel bare øl til middag en gang iblandt. øl drikkes (av meg og mange flere) for alkoholens skyld! Er det ikke bedre å kjøpe en halvflaske sprit da? Blir like dritings... øl er ikke noe man lærer, det er noe men vender seg til. akkat som i kaffe Du som sa du hadde "lært" å drikke øl... Også til slutt: Fy søren du er god altså. du kan vri og vrenge på alt mulig. gratulerer! Du har allerede vunnet denne diskusjonen! syren og! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tror faktisk JEG vant denne diskusjonen. Tror vi setter en strek her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg