TCi Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Etter det jeg kan husker så kommer MP delen til Half Life 2 senere i en oppdatering. Har ingen kilde for hånden nå. Gravitygunen kan ikke plukke opp biologisk materie. Den som ble brukt i demonstrasjonen til den første visningen var bare laget for den presentasjonen. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 slapp av a.. det kommer sikkert en mini mod der man kan bruke den på levende ting og... (håper jeg da).. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 slapp av a.. det kommer sikkert en mini mod der man kan bruke den på levende ting og... (håper jeg da).. Hadde vært så digg, bare slenge headcrabs, zombier og spiders over hele brette Hadde med 1 gang blitt mitt "weapon of choise" Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ikke mp på HL2??? Får man da med sc:s når man kjøper HL2?? Skuffende med 0 mp når man kjøper et fps spill... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vell, det kommer en haug med mods så det kommer helt sikkert en mod med MP. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har også hørt dette ryktet, men håper at det ikke er sant. Å slenge med en 5+ år gammel fjortiss-mod med oppgradert grafikk er absolutt ingen erstatning for MP. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ingen MP? Vel, som geedoo sier, det kommer nok en mod. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En mod er allerede under utvikling... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kilde ? HL2 Fallout holder visstnok på med det http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=8298 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå