PixelImp Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva er dette jeg hører om at det ikke blir multiplayer på half life 2 ? Har ikke lest det, men en kompis sa det ... Noen andre som har hørt/lest det ? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 feilpost. Men HL2 har sin egen mp ja, så vidt jeg husker Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du har jo CS da... holder ikke det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ifølge Valve skla ikkje HL2 har sin egen MP nei, Det er lissom CS:source som blir spillets Hoved MP del.Holder for meg Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tragisk hvis HL2 kommer uten sin egen MP, CS er ikke noe fantastisk spill og såvisst ikke noen erstatning. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tragisk hvis HL2 kommer uten sin egen MP, CS er ikke noe fantastisk spill og såvisst ikke noen erstatning. team fortress, Cs, dod... dette holder i lange baner for meg.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kompisen til trådstarter tror vel at jorda er flat, han :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Synes ikke det gjør noe at det ikke er noe MP på HL2. Kanskje de konsentrerer seg om hoved delen, dvs SP delen av spillet, og legger heller mer vekt på CS. Synes det er best slik at HL2 ikke har sin egen MP del. Kjenner jeg Valve rett er det lett å lage MODs til HL2 om du bare setter deg inn i det, så der kommer sikkert så mange MP mods til HL2 at du ikke klarer å velge. Så lenge der er CS, er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 En simpel liten hl2 dm holder for meg Krysser fingra for at et mod team ordner det. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen MP???!!! Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen MP???!!!Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... me too Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 En simpel liten hl2 dm holder for meg Krysser fingra for at et mod team ordner det. Vi får jo Half-Life 1: Source, men den har tydeligvis bare enspillerdelen fra det første Half-Life. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen MP???!!!Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... Trodde ikke den gravity gunnern virka på personer, bare på objekter i spillet. Kan være jeg som tar feil der Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen MP???!!!Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... Trodde ikke den gravity gunnern virka på personer, bare på objekter i spillet. Kan være jeg som tar feil der Du kan "slå" vennene dine med Manipulator (IKKE gravity gun), men du kan ikke hive på dem mens de lever... I allefall ikke i beta'en... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vi får krysse fingrene for en mod da. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Meinte å bruke den på dei indirekte, dvs. løfte ting og gje dei hauverk med det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen MP???!!!Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... Trodde ikke den gravity gunnern virka på personer, bare på objekter i spillet. Kan være jeg som tar feil der Om du ser på klippene fra Half-Life 2 kan du værtfall se at man kan løfte døde mennesker. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen MP???!!!Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... Trodde ikke den gravity gunnern virka på personer, bare på objekter i spillet. Kan være jeg som tar feil der Om du ser på klippene fra Half-Life 2 kan du værtfall se at man kan løfte døde mennesker. Det er fullt mulig, men ikke å løfte dem opp mens de lever! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen MP???!!!Jamen jamen...eg som hadde gleda meg til å bruke gravitygunnen på kompisane mine... Trodde ikke den gravity gunnern virka på personer, bare på objekter i spillet. Kan være jeg som tar feil der Om du ser på klippene fra Half-Life 2 kan du værtfall se at man kan løfte døde mennesker. Tror døde mennesker/ting går under betegnelsen objekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå