Th0mas Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Her kommer det et nytt nybegynnerbilde. Det har såvidt vært innom photoshop, men har bare justert fargen på gresset litt, og fjernet noen forstyrrende elementer. Hvad tycks? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Ah, pent bilde med fine farger. Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei! Synes det er et morsomt og litt annerledes bilde. Likte kontrasten mellom de gule fargene fra drivhuset og den sorte himmelen. Du har også fått med perspektiv i bildet. Bra! Hilsen Daniel Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Veldig pent "fanget"!!! Sånn som drivhusene lyser opp marken mellom de to og den svarte himmelen i bakgrunnen; nydelig! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Tror jeg ville gått litt lenger unna og fått med mer av drivhusene, pluss kuttet mer i toppen der det uansett kun er svart. Da får du litt mer "bredformat". Kanskje jeg også ville prøvd et mindre symmetrisk perspektiv, men hvordan det hadde fungert vet jeg ikke uten å ha prøvd Kjør også på med litt mer oppskarping, Unsharp Mask i photoshop, det hadde gjort seg her. Ellers; ganske stemningsfullt, bedre enn det forrige bildet ditt (treet), men også her mangler det noe spennende som kan "fange øyet", om du forstår hva jeg mener.. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Noe sånt? Tok kanskje i litt mye med unsharp mask? Symmetrien i bildet var liksom litt av greia, men kunne jo prøvd noe annet også. Endret 15. oktober 2004 av Th0mas Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Det ble bedre! Syns ikke du brukte for mye USM. Har du originalfila kan jeg også prøve meg og se hva jeg får til.. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Dette er orginalt, bortsett fra komprimeringen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Dette er orginalt, bortsett fra komprimeringen. Seriøst, så mørk himmel? Sent på natten, eller funskjon på kamera? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 sent på natten... Lenke til kommentar
acon Skrevet 15. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Nice!! Nybegynner sa du..... :!: Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2004 Nybegynner ja. Satt og kjeda meg midt på natta og tenkte ""Faen, nå tar jeg mopeden opp til gartneriet og tar noen bilder". Ble bedre enn forventet, så det var verdt turen Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Meget stilig, nesten science fiction. Bilde nummer to ble bedre. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ah, pent bilde med fine farger. enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå