kristjaan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei Jeg har i 3-4 mnd hatt mindre og større problemer med min IBM Deskstar 60GXP 7200rpm kjøpt hos datorbutiken.com i november 2001. Fra å lage de mest merkelige lyder, slettet den på en eller annen måte deler av D: partisjonen hvor kun operativsystem lå i forrige uke. Harddisken lager skikkelige brommelyder etter å vært koblet til i ca. 10 min, noe alle jeg kjenner finner svært merkelig. Ingen endringer har blitt gjort på maskinen siden jeg bygde denne i november 2001. Det jeg lurer på er hvor lang garanti er det på disse diskene? Jeg finner ingenting om dette i de papirene jeg har fra datorbutiken.com, og det varierer vel ofte mellom 1-, 3- og 5-års garantier på forskjellige disker. Jeg har ikke klart å funnet ut hva denne garantien er på IBM's sine. Klager jeg med god grunn, eller er dette bare å glemme? Takk for hjelpen! Christian Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 synd du ikke kjøpte en 75GXP disk i stedet den gangen... den hadde røket mye raskere og du hadde garantert fått en ny på garantien Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sjekk garantien her (warranty quick check på høyre side): http://www.hitachigst.com/portal/site/hgst...f5a530560e4f0a0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå