ixus500 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Forsøker å bruke SD-kort på min Tundra for første gang. Satte i en SD 512MB SanDisk brikke, men får beskjed om at den ikke finner noen driver. Under enhetsbehandling står det "Andre enheter: RICOH Bay1 Controller". Forsøkte å oppdatere driver men den finner ingen. Fikk en feilmelding ved første forsøk "pcmcia mtd-0002" et eller annet. Noen som har hatt samme problem og har et forslag til løsning ? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har ikke løsningen til deg, men du trenger vel strengt tatt ingen driver for at pc`n skal finne sd kortet ditt. Jeg har en CL56 med sd kort og det fungerer helt fint med bare å putte kortet inn så finner maskinen den sjøl. Lenke til kommentar
ixus500 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Fant driver-cd'n som fulgte med og installerte fra den. Da ble det ok Lenke til kommentar
Gega Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ok...så du hadde ikke innstallert driveren til kortleseren? ja da var det ikke rart at den ike fant den Fint at du fikk det til da.... Lenke til kommentar
Wolfbrother Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kjøpte en brukt netshop 1557 centrino, men fikk ikke med noen drivere. Har nå fått innstallert alt unntatt kortleserdriveren. er det noen som kan sende meg den, evt. en link? Hadde vært veldig fint..! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kjøpte en brukt netshop 1557 centrino, men fikk ikke med noen drivere. Det er en egen post for 1557 maskiner... bør være veldig grei å finne, og der får man stort sett svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå