SirHartge Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Bloody mary er ekkelt. Noen pleier og ha ett egg oppi også.. usj Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Shmirnov!!!! Tar knekken på alt, spess influensa. sakker av erfaring etter 16 mai i fjord. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Kan ikke navnet(ene), men drinkene på Kreta er virkelig gode Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 09:18, Mr.Hassan skrev:Hei Anders Leipsland!Kva er det? Fanta+Cola =) hvis noen lurer så ja det _er_ en "offisiell" drink :smile: Finnes på en del menykart både i Norge og resten av europa. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-05-27 21:06):Fanta+Cola =) hvis noen lurer så ja det _er_ en "offisiell" drink :smile: Finnes på en del menykart både i Norge og resten av europa. Oh my gud det hørtes growse ut...har ikkje prøvd det men høres gyselig ut. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei Anders! Vel, coca-cola er godt.. Fanta er godt.. Men,blanding vel,veit ikkje heilt.. Da ville eg følt meg som ein unge i barneselskap. (unger liker vist halt om halt med brus..Dvs litt av ein type brus og så litt av ein annan type..) Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-05-14 11:18, SintBrus skrev:Smirre Ice.. Helt rett! Ingen i nærheten! INGENTING er bedre enn Smirre Ice!!!! Wohoo! Jeg har sommerferie imorgen om jeg ikke kommer opp i muntlig eksamen, så da venter? .......Smirre Ice ja! Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-05-14 20:58, MrLee skrev:et shot med galliano + kaffe og krem..mmmMMMmmm Nærmere kjent som Galiano Hot Shot. Ellers er favorittene: White Russian Cosmopolitan Snowball Lomg Island Icetea B52 (shot) Kamikaze (shot) Dette er en bra dag på byen Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Masse gode drinker, men blir kvalm av slikt i lengden. Og når man først drikker, blir det gjerne et par drinker. Så jeg anbefaler, vodka og battery. ;> Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei! Skal teste ut Smirnoff ice i helga for første gang.. Blir spennende. Aldri smakt den før. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva slags pingledrikk er Smirnoff Ice da? Ifølge Vinmonopolet er det jo kun 5,6% alkohol! Ikke si at det er av typen "rusbrus"? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 borre Kjøper heller øl eg,ingenting er som en god kald mack øl i varmen,ringnes 1877 jubileumsøl er også meget bra. Kjetil Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei borre! Veit ikkje om det går under kategorien "rus brus" eg drikker ikkje rus brus. Som regel øl eller sprit. Men,tenkte å teste det for å sjå om det no i helga er noko godt. -------- Har no smakt på det og det var ok. Men,smakte noko som også var godt i helga.Det var halvt og halvt med vodka og sour mix.Får da 20% shotter. _________________ Mr.Hassan Når utgangspunktet er galt,blir resultatet genialt.. (H.Ibsen) [ Denne Melding var redigert av: Mr.Hassan på 2002-06-25 09:34 ] Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Karsk er godt, defineres kansje ikke som drink men godt er det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 The_Trick Nei fy det smaker som gamle erik. Kjetil Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-07-01 11:22):The_TrickNei fy det smaker som gamle erik.Kjetil Også et ordtak. Det er ikke alkoholnivået som gjør at noe snaker godt. vi kan ikke med hånden på hjertet si at vi liker niseks.(96) Jeg kan iallfall ikke det. Liker personlig litt pils ,og hvis man hvil bli beruset så kan man drikke den med sugerør. Et lite kjerringråd jeg fikk engang. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: CFD skrev (2002-07-08 11:13):Også et ordtak.Det er ikke alkoholnivået som gjør at noe snaker godt.vi kan ikke med hånden på hjertet si at vi liker niseks.(96)Jeg kan iallfall ikke det.Liker personlig litt pils ,og hvis man hvil bli beruset så kan man drikke den med sugerør.Et lite kjerringråd jeg fikk engang. Skal si det på en annen måte da, Det smaker ikke gått. Kjetil Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 11:13, CFD skrev:Liker personlig litt pils ,og hvis man hvil bli beruset så kan man drikke den med sugerør.Et lite kjerringråd jeg fikk engang. Sugerør? Håper for din skyld du ikke drar det frem på fester Hvis man vil bli full må man uansett drikke fort og mye. Nei, jeg skal ikke mobbe. Bruker av og til sugerør selv jeg, men fortrinnsvis til sterkere saker enn øl. Selv foretrekker jeg vodka, og Blue Lagoon og San Francisco er j***a gode drinker. Blir fort lei Screwdriver, så litt miksing er bare fint :smile: _________________ Christian Gehring Olsen [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-07-08 15:46 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: zuperMensch skrev (2002-07-08 15:44):Nei, jeg skal ikke mobbe. Bruker av og til sugerør selv jeg, men fortrinnsvis til sterkere saker enn øl. Selv foretrekker jeg vodka, og Blue Lagoon og San Francisco er j***a gode drinker. Blir fort lei Screwdriver, så litt miksing er bare fint :smile: Absolutt ferksken er min favoritt. Kjøper også noe blandevann for og få akkurat det alkoholnivået jeg vil ha jeg vil ha det (20%) Da kan man drikke endel før man merker det. Kjenner endel som har feilberegna alkoholmengdne og det gikk ikke så bra. :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 CFD Håper de kan mixe drinker i tyrkia,min favoritt er jãgermeister og øl. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå