Soris Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har nettopp kjøpt en Multinote CL56. Ved siden av skolen så blir det kanskje litt spilling. Det jeg lurer på er om denne maskinen greier spill som f.eks. Everquest II, doom3, eller world of warcraft med fullt på detaljer. SKjermkortet er et radeon 9700 128mb. Centrino 1700mhz ++. Noen som har noe erfaring ? Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 du klarer selvsagt ikke å spille doom 3 med ultra high detaljer. Jeg spiller med high detaljer og det fungerer glimrende. De andre spillene har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Soris Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Det hørtes lovende ut... Gleder meg til å "bytte" ut den stasjonære jeg spiller på... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ville ikke spilt doom3 med den skjermen.. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg syns det går helt fin å spille med den. Hvis du ikke liker det er det jo bare å koble til en crt skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå