Herr Brun Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hallo! Jeg har nylig kjøpt meg ny pc, og har noen småproblemer med skjermkortet. Jeg får bare "sne" når jeg skrur pcen på. Dette har skjedd nå nylig. Hvis jeg "rister" litt på dvi-kontakten, setter den litt i vinkel osv., funker det igjen. Hva kan problemet være? Det er et 6800ultra fra pov. Kan det være dvi-utgang nr 1 som er ødelagt? Og hvordan aktiverer jeg dvi-port nr. 2? Vil jo helst ikke bli avbrutt midt i et game på naIT(et lan i høstferien neste onsdag). Så kan jeg(hvis kortet er defekt) sende det i retur etter nait. Eller kan det være et annet problem? Noen som har hatt lignende problemer? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du prøvd med en annen kabel? Er mer sannsynlig at det er problem med en kabel enn med et skjermkort. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Det var godt å høre at det var mest sannsynlig. Det er et adapter som fulgte med i pakken og en gaaaaammel kabel. Skal prøve ny i morgen tidlig. Orker ikke begynne å lete nå. Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå