Hollabaloo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Heisann. Fikk min nye 8600c idag, og den har basis garanti på 1 år. Nå angrer jeg meg, og skulle ønske jeg valgte service-avtalen på 3 år. Tror dere det er mulig å oppgradere mot pristillegg? Alternativet er jo å levere den tilbake på angreretten, få tilbake penger og bestille helt ny maskin med 3-år service, men dette er jo en upraktisk måte å gjøre det på for begge parter. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Står det ingenting på siden? Alternativet er jo å ringe/maile dem. Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Står det ingenting på siden? Alternativet er jo å ringe/maile dem. Står ingenting på de norske sidene som jeg kunne finne. I USA kan man utvide. Der er det to forskjellige priser, system <45 dager gammelt og system >45 dager. Dell har ikke åpent på telefon hverken lørdag eller søndag dersom jeg forsto telefonsvareren på kundeservice rett. Mail har jeg sendt, men min erfaring er at de er treige til å svare, dersom det i det hele tatt kommer noe svar. Jeg kan selvfølgelig vente til over helgen, men saken er sånn at jeg sitter med en flunka ny laptop ved siden av meg som jeg bare klør etter å "personifisere". ....men så må jeg ta hensyn til angrefirstloven (dersom jeg er nødt til å sende den inn igjen og bestille på nytt med 3-års-service) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå