Mekkeren Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) har Bestilt Ny Pc, men mangler fortsatt kabis. Maks Pris er helst ikke over 1000.-kr (inkl PSU) og kabinettet må være så lite og lett som mulig. skal flyttes endel på LAN og slikt, men det skal være et Midi tower (vanlig ATX form) og må Minst ha 300W PSU men helst 350W så hadde det vært veldig greit. Disse driver jeg og blar fram og tilbake i, men klarer ikke å bestemme meg for hva som er Både fint å se på, relativt lett, lite, "rolige" Vifter, og en God PSU. Aopen H600B dette er Meget Intressangt men er det for stort, tungt og kjedelig? også har vi Merket "3R" med 103R som de selger på microplex + en fotron 300W Psu, men det blir både litt dyrt og merket "3R" er vel ikke verdens mest kjente? 300W blir også noe spinkelt. + er litt mindre enn H600B og veier kun 3.6kg uten PSU, så det er nok også endel lettere. dessuten har vi en Databutikk i Byen, der de selger helt greie kabinetter, har ikke sett så nøye etter der, men de så fine ut. så har egentlig 3 valg for hånden, kansje blir det flere hvis noen kommer med anbefalinger. tror nok det blir Aopen H600B kabissen, men er veldig usikker, 3R kabinettet så tøft ut med LCD display i front.... har hatt Aopen Kabinett i 2 el 3år nå og er kjempe fornøyd med Aopen, kunne godt tenkt meg et H600B som er en nyere og helt sikkert bedre moddel en et HQ big tower som jeg har nå, det er foresten svinaktig tungt veier ca 20Kg med "innmat"! veldig slittsomt og ha med på LAN. 3R system ser slik ut: Endret 1. oktober 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Denn på bildet. ok, ja den så jo veldig fin ut, så var den jo ganske liten og veldig lett. og så hadde den plexiglass utenpå i front noe som også er tøft. takker for innlegg, kom gjærne med flere synspunkter og anbefalinger... Endret 2. oktober 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 tror jeg ville valgt aopen kabinettet Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 tror jeg ville valgt aopen kabinettet Ja, det ble for dårlig med 300W Psu, dessuten så var det Mye både billigere og var en støre og God PSU som er veldig "rolig". så gikk for det og bestilte Aopen H600B kabinettet jeg. leste gjenom masse tester og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå