Gå til innhold

trenger hjelp til å slette virus med Norton...

Anbefalte innlegg

Hei folkens..!

Har akkurat søkt etter virus på data'en min nå (med Norton AntiVirus) og fant 69 risikoutsatte filer.. :dontgetit: jeg merket alle og trykket på slett.. men den slettet bare to av de... så trykket jeg at jeg ikke ville utelate noen og var dermed ferdig med hele greia... men det er fortsatt 67 risikoutsatte filer... det gikk verken an å reparere, isolere eller slette de :mad: hva skal jeg gjøre :hmm:

Haakon

ps. trenger svar/hjelp nå.. det er lism ikke så fett å ha virus på pc'en sin.. takker for alle svar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en av grunnene til at man blir irritert på Norton,den er for snill når det gjelder sletting.

Hvis du skal fjerne de "risikoutsatte objektene" må du kjøre virussøket,og når det er ferdig kan du klikke på hver enkelt av dem for å finne en metode for å slette akkurat de.Dette er tidkrevende og tungvint.Jeg ser at du har en enorm mengde virus og slikt,så du bør få dem vekk snarest.

Bruk også Ad-Aware,Spybot og lignende programmer,de kan kanskje fjerne noen av filene,men ikke mange.

Eller for å være helt sikker kan du formatere og reinstallere,men det er jo siste utvei,så prøv alt annet først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...