eivindhg Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har nå lastet ned 3dmark05 på 290 mb med isdn, og når det endelig var ferdig gledet jeg meg til å prøve det, jeg startet installasjonen, og omtrent halvveis får jeg meldingen; Component Transfer Error: Component: Main File group: File: Error: Alvorlig feil. Jeg har en Netshop 1557GLS m/ Radeon 9700 Pro 128 mb, 1024 mb ram og 1,7 ghz "Dothan" 2mb cache prosessor.... Kan noen være så snill å hjelpe meg NÅ ???? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 "Component Transfer Error"? Kan jo se ut som om noe har gått galt under nedlastinga? Kanskje du må prøve en gang til? Det er i alle fall hva jeg kan foreslå.... Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 hmm, tror egentlig ikke det, hvor stor skal fila være da ? 283 MB (297 149 776 byte) var den jeg lasta ned... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hm, det stemmer jo eksakt med hva jeg sjøl har på samme program. Da blir jeg svar skyldig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jeg tror installasjonen kræsjer med et eller annet rart i installshield. Edit: Selvfølgelig nevnte noen det allerede. eivindhg, det er forresten ikke lov med animert avatar her. Du burde fjerne den før noen gir deg warn. (*host* uoppmerksom Skrue? *hark* ) Endret 1. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 LOL! Joda Goophy, "sov" nok litt etter en knallhard uke. Takker for tipset, så eivindhg: Vekk me´n, asap! PM er avsendt. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 -Kan det være dette? Lastet ned og installerte den, men hjalp ikke, får fortsatt samme feilmeldinga :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå