OlafH Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har nettopp innstallert en Arctic Silencer 4. Den suger luft... skulle den ikke blåse lufta ut av kabinettet da??!? Kan ikke si at maskinen går stillere akkurat....LItt mer høyfrekvent lyd, som faktisk heller er mer plagsom enn før. Tempen ser ut til å være OK med 36C noen minutter etter kjøring av 3DMark03. Tror den nådde i overkant av 50C under selve testen. Får vel prøve med ATI tool å se hva som egentlig hender med tempen underveis. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fungerer din med temperaturstyring? Min bråkte som et helvete om jeg ikke overrida temp.styring i ATI tool og satte vifta på 100% hele tiden. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kan jo prøve med Particle Fury for å få opp tempen på gpu og samtidig kunne lese av. Husk å trykke "N" for Benchmark mode for å maksimere varmeutviklingen. Lenke til kommentar
OlafH Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Fungerer din med temperaturstyring?Min bråkte som et helvete om jeg ikke overrida temp.styring i ATI tool og satte vifta på 100% hele tiden. Har ikke testet tempstyring av vifta. Kommer aldri til å ha ATITool som et slags resident program for grafikk kort viftestyring. Ser ikke så veldig stort behov for å overklokke mer en standard Overdirve. Trodde foresten det var en bryter til å sette viftehastighet, men den har jeg ikke sett noe sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå