x871kx6167ss7 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Fornøyd med meg selv, greide å starte opp en selv Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Nei æsj, dette var da ikke SO4 Feilpost Endret 29. juni 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 11347 rpm Ikke skjønner jeg åssen folk kommer opp mot 14k Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 synd at alle gadgetshop butikkene i england var nedlagt, Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 11347 rpm Ikke skjønner jeg åssen folk kommer opp mot 14k Nei...Men er vel mye teknikk det går på tenker jeg. Jeg har 11650 eller no, men har heller ikke brukt den så mye da Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nå har microplex fått powerballs! Jeg får min i morgen. Bestillte sist torsdag, så dette har egetnlig tatt litt for lang tid. Gleder meg som en unge til å bruke den! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har, og kjøpt i bursdagsgave Gyrotwister. >Men du blir lei av den etter hvert.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nå har microplex fått powerballs! Jeg får min i morgen. Bestillte sist torsdag, så dette har egetnlig tatt litt for lang tid. Gleder meg som en unge til å bruke den! Kewlt. Men la merke til at det står NSD powerball på de microplex har. Den jeg har står det powerball på, og the original med litt mindre bokstaver under. ellers er de prikk like, såvidt jeg ser på bildet. hmm Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Woho! klarte rett over 8000 rpm da jeg fikk den til å snurre skikkelig. Først trodde jeg det var noe feil på den da den lagde en "rasle" lyd rundt 2000 og mindre, men denne forsvant da jeg snurret den riktig. Håper jeg klarer 10k rpm i løpet av dagen Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Shg.no har fått inn powerball. Du kan velge mellom Powerball Techno og Powerball Neon Red Pro m/display De koster kun 260,- pr. stk. Har en fra før, så gidder ikke å bestille... Endret 20. september 2005 av SkinnyT Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Prøvde det der på LS en gang den som fikk mest sånn poeng(er de det heter?) Fikk en sånn ball gratis, jeg og en kamerat ledet i tre dager. Men selvfølgelig kom det en metal fyr og slå og da. Ble litt irritert da ja Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Må bestille meg en fra microplex, har lenge hatt lyst på en sånn. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Stusser litt over at Microplex selger NSD Power Ball, og at det egentlig heter Powerballs. Derfor bestillte jeg en 250Hz Pro fra powerballs.no, bare for å sammenligne. Og de fra powerballs koster litt mer. Orginal kvalitet...? I bruksanvisningen til NSD Power Ball står det oppgitt hastigheter på 12000 og 13000 RPM. Powerballs oppgir 15000 RPM. Tror Microplex tar inn powerballs som ikke er orginale. Ironisk at det står "Den originale NSD Powerball - se opp for etterligninger" hvis Powerballs er orginalen, og de beste som kommer opp i høyest hastigheter. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Bra at det ikke var kun meg som stusset litt på det. Sjekket litt rundt innpå powerball hjemmesiden, og absolutt alle powerballsene har powerball skrevet på seg, med o'en i powerball som 3 "piler" som går i ring, noe som virker som en del av logoen deres, mens microplex sine powerballs bare har powerball skrevet på med vanlige bokstaver. Så lurer på om ikke microplex kan ha tatt inn en kopi (i såfall ironisk at de skriver "den orginale - se opp for etterligninger" øverst i teksten ) Bestillte forøvrig min fra dvdstrax, hvor den egentlig kostet flesk. men det er ihvertfall den orginale greien. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Websiden til NSD Power Ball virker heller ikke like seriøs som powerballs.no side. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Er du inntriser kan du ta deg en tur inpå microplex.no og se....Koster bare 165kr. Skal kjøpe den jeg! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Eller du kan bestille en orginal fra powerballs.no, som koster et par kroner mer når du regner med frakt og porto og alt det der. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 bruttern har en sånn, satt med den i 2-3timer i strekk en gang... Høyrehånda mi kunne ikke brukes på 3 dager. Var forjævlig å tørke ræva si... Lenke til kommentar
Microplex Norge AS Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sjekket litt rundt innpå powerball hjemmesiden, og absolutt alle powerballsene har powerball skrevet på seg, med o'en i powerball som 3 "piler" som går i ring, noe som virker som en del av logoen deres, mens microplex sine powerballs bare har powerball skrevet på med vanlige bokstaver. Vår Powerball har ikke 3 piler i ring, men har til gjengjeld et ®-merke i navnet: http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/pb/pb188bl.jpg som betyr at Powerball et registrert varemerke og har vært det siden 1 mai 1999: http://www.nsd.com.tw/cert.jpg Så lurer på om ikke microplex kan ha tatt inn en kopi (i såfall ironisk at de skriver "den orginale - se opp for etterligninger" øverst i teksten) Det er ikke så mye å lure på - vi selger originalen :-) Det man heller bør lure på er om NSD hadde godtatt at et firma solgte Powerballs om produktet ikke stammet fra NSD selv...er du ikke enig? -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nå fikk jeg lyst på en slik ball gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå